Productinformatie op de website

Westerhof

Prima, vlotte levering.

Had al datum en tijdstip van levering terwijl post.nl het nog niet in ontvangst had genomen. Is een dag later geleverd, alsnog zeer snel.

Doewes

Ik heb goede ervaringen met uw bedrijf, een paar Intergas keteltjes ( prima ketels en super eenvoudig ) plus de benodigde onderdelen bij jullie besteld Het wordt zonder moeilijk gedoe vlot... Ik heb goede ervaringen met uw bedrijf, een paar Intergas keteltjes ( prima ketels en super eenvoudig ) plus de benodigde onderdelen bij jullie besteld Het wordt zonder moeilijk gedoe vlot geleverdten en als er vragen zijn, je kunt altijd even bellen

Ik vind het goed zo

van Merrienboer

Goede service

n.v.t.

n.v.t.

Putmans

Weet ik nog niet dit was de eerste keer.

Snelle levering.

Weet ik nog niet.

De Looff

Snelle contact en levering 🚚

ST

Klantvriendelijk. Goede produkten. Goed / nuttig advies.

Advies, reacties

Berichtgeving wanneer bestelling er is / afgehaald kan worden (slecht 1x voorgekomen)

van Ouwerkerk

Uitstekend, snel geholpen juist geinformeerd vriendelijk

B

Ik kreeg mijn bestelling voor mij te laat binnen. Daarbij bestel ik 3 lengtes van 5 meter roodkoper rond 15 en krijg ik er maar 2 lengtes en twee korte stukken ipv 1x 5 meter???? Deze levering dus... Ik kreeg mijn bestelling voor mij te laat binnen. Daarbij bestel ik 3 lengtes van 5 meter roodkoper rond 15 en krijg ik er maar 2 lengtes en twee korte stukken ipv 1x 5 meter???? Deze levering dus niet tevreden.

Bij bestellen ziet het er prima uit

Leverdatum ga je uit van een paar dagen maar duurt meer als 1.5 week niet echt prettig geweest bij mij

Gaat u niets aan

Eenvoudig bestellen, een mailtje en ophalen maar.

Snel bestellen, en zodra bericht kun je het ophalen.

Ik wens niet verplicht te worden om een review te plaatsen

Brand

Snelle levering na bestelling via internet, helaas was 1 artikel niet leverbaar op kort termijn, waardoor ik deze annuleerde, binnen enkele dagen werd dit artikel gecrediteerd.

Snel en betrouwbaar