Productinformatie op de website

Scheffer

Poot

Uitstekende ervaring

Ben zeer tevreden over jullie . ben nog meer producten nodig , en haal dit wel weer bij jullie weg .

Meinema

Johannes

Uitstekende ervaring

Snelle duidelijke afhandeling, zeer snel op de hoogte gesteld over producten die niet op voorraad lagen en verwachtte levertijd. Service voor het lenen van gereedschap, perstang was gereserveerd... Snelle duidelijke afhandeling, zeer snel op de hoogte gesteld over producten die niet op voorraad lagen en verwachtte levertijd. Service voor het lenen van gereedschap, perstang was gereserveerd maar lag niet op voorraad en kreeg een nieuwe mee. telefonische hulp.

1 pijps onderblok miste technische omschrijving, met telefonische ondersteuning kwamen we er wel uit, aanvoer en retour was niet duidelijk op het onderblok

Bakker

Geleverd zoals afgesproken

Bij de radiator waren geen ophang strippen of beugels

Postma

Uitstekende ervaring

Een heel compleet assortiment. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe kraan voor mijn geiser, maar kon nergens iets vinden vanwege een afwijkende maat schroefdraad. Hier hadden ze de kraan... Een heel compleet assortiment. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe kraan voor mijn geiser, maar kon nergens iets vinden vanwege een afwijkende maat schroefdraad. Hier hadden ze de kraan gewoon op voorraad, fantastisch!

Gall

Uitstekende ervaring

De klantvriendelijk en de tijd die de medewerker neemt om de vragen die gesteld worden te beantwoorden.

n.v.t

van der Muil

Kabel

Doesburg

Uitstekende ervaring

snelle levering van het gewenste onderdeel.