Productinformatie op de website

Hendriks

Goed met een duidelijk site, slechte voorraad. Vaak besteld en bleek toch niet op voorraad

Duidelijke site

Voorraad

van Beek

We hadden de bestelling geplaatst en de volgende dag werd al gebeld dat alles voorradig was en snel geleverd kon worden. We zouden gebeld worden door de bezorgservice. Toen hoorden we een week nies.... We hadden de bestelling geplaatst en de volgende dag werd al gebeld dat alles voorradig was en snel geleverd kon worden. We zouden gebeld worden door de bezorgservice. Toen hoorden we een week nies. Een mail gestuurd met de vraag waarom we nog niets gehoord hadden over de bezorging en de volgende dag hadden we alles binnen.

Duidelijke website. Goede communicatie

Als contact leggen even niet lukt het nog weer proberen

tedje

Convector gekocht

Udo

Matig, lange levertijd en vervolgens levering op zaterdag als we gesloten zijn. Bewust op maandag besteld!

van de Kop

Normaal gesproken keurige levering, alleen dit keer ben ik gebeld heb uitgelegd dat het in de schuur gelegd kan worden omdat ik nog niet thuis was. Einde dag denk er is nog niks gebracht en ben ik... Normaal gesproken keurige levering, alleen dit keer ben ik gebeld heb uitgelegd dat het in de schuur gelegd kan worden omdat ik nog niet thuis was. Einde dag denk er is nog niks gebracht en ben ik gaan zoeken ligt het langs de straat kant achter ons poortje open en bloot aan de geheel andere kant van ons pand 36m verder.. beetje jammer want was blij dat ik ben gaan zoeken anders had het waarschijnlijk weg geweest.

Duidelijke site Makkelijk te bestellen

Communicatie wanneer het geleverd word, op de afgesproken plek spullen neerleggen. En wat eerder bellen wanneer het geleverd kan worden ipv half uur van tevoren

Brons

Netje en correct zowel in de winkel als telefonisch!!

Vriendelijk en kundig

Kasemir

Doorgaans uitstekend klantcontact.

Product- en proceskennis medewerkers

H2onderhoud

Goede service

Beter communiceren als bestelling bezorgd wordt en zeker geen factuur bij de klant achterlaten heel slecht

Schets

Top service, Doen wat ze zeggen. Denken mee. Scherpe prijzen en goed advies.

Goed advies.

Klaver

Zeer goed had een vraag en kreeg een duidelijke antwoord en word met je mee gedacht

Klantvriendelijkheid en goede service en goed technisch personeel

Geen ga zo door