Productinformatie op de website

Verhulst

Alles volgens afspraak geleverd.

Afspraak nakomen.

Niets aan veranderen.

Hordijk

Net personeel en goed geholpen

Behulpzaam

van Bergen

Helaas niet alles op voorraad, toch nog snel kunnen leveren

Vriendelijk goed voor de verkoop

Iets meer met de klant zijn aankoop meedenken en eventuele adviezen geven Vrijblijvend .Wat meer flexibiliteit in nieuw aangekochte retour artikelen. Andere regioleveranciers gaan daar beter mee om!

Eckhardt

Het leveren van de spullen thuis zeer slecht werd zo voor de deur gezet zonder aan te bellen en het ging om spullen van een waarde 1700 euro niet over te spreken

Als de spullen worden afgeleverd graag aan bellen

van der Heul

Prima site, snelle levering en gemakkelijk afrekenen. Snel je factuur in je mailbox,

van Wichen

Zeer professionele medewerkers die tot in de details meedenken en adviseren. Niet voor een commercieel belang maar voor het beste resultaat van het project. Echt top service!

Kennis en kinde

Online een inbouw wc besteld . Niet op voorraad in Harderwijk maar wel in almere. Zou top zijn als er transport tussen de filialen is om voorraad te herverdelen. Nu moest ik zelf naar almere.

Franso

Masterwatt boiler gekocht mede op basis van energielabel B. Blijkt bij opening doos een sticker met label C te zitten. Gechat over probleem. Omdat oude boiler al gedemonteerd was ik verder met... Masterwatt boiler gekocht mede op basis van energielabel B. Blijkt bij opening doos een sticker met label C te zitten. Gechat over probleem. Omdat oude boiler al gedemonteerd was ik verder met installatie. Bleek dat mijn boiler C was. Dus fout van warmteservice. Daarnaast is dezelfde boiler kort na mijn aankoop €90 goedkoper geworden. Dubbel zo pijnlijk. Verzocht via de mail dit aan leiding door te geven. Niks gehoord terwijl ik gehoopt had op een keine compensatie of op zijn minst excuses van leiding.

Duidelijke site en grote organisatie met verkooppunten. De chat medewerkster reageerde correct ook d.m.v. terugkoppeling

Aftersale. Zie beschrijving

Tiebosch

Prima ervaring juiste product en op tijd geleverd

Martijn

Vooraf was ik zeer positief over het bedrijf, achteraf viel het me zwaar tegen, zeker de communicatie met Warmeservice den Bosch. ik ervaar dit als zeer droevig!

bestellen gaat heel makkelijk

verbeterpunten: communicatie, klantvriendelijkheid, kennis van producten, reactiesnelheid, manier van reageren, behulpzaamheid. allemaal diep onvoldoende

Verstijnen

Goede duidelijke communicatie en snelheid

Communicatie en goede informatie over het product