Productinformatie op de website

Neels

geen gezeur

Schouten

2 maal achter elkaar een onderdeel online besteld. Beide keren werd een datum gegeven wanneer het onderdeel er zou zijn. Voor beide onderdelen werd de datum weken achtereen verlengd. Vaak moesten we... 2 maal achter elkaar een onderdeel online besteld. Beide keren werd een datum gegeven wanneer het onderdeel er zou zijn. Voor beide onderdelen werd de datum weken achtereen verlengd. Vaak moesten we bellen waar het bleef en daarna werd pas de datum aangepast. Erg slechte service.

Niet kunnen ontdekken met deze 2 bestellingen

Duidelijk communiceren

Donkers

Vrijdag besteld, netjes zaterdag in huis. De nieuwe thermostaatkraan meteen gemonteerd en kon zaterdag middag heerlijk douche!!

makkelijk besteld, makkelijk afrekenen. zelfs zonder account geen probleem

Ruiter

Vlotte afwerking en goede comunicatie

Alles

Happé

Accuraat met het beantwoorden van vragen ook als het wat dieper gaat. De bestelling werd prima afgewerkt.

Communicatie en efficiënte afwikkeling

MW

Correct en prima service.

Vriendelijk, service

Grohe cartouche was niet 100% goed te herleiden naar het type kraan.

Lameris

👍

van der Geest

Snelle levering. Voorlevering werd er gebeld. Goed geregeld.

Klantvriendelijk. Sne.

Luckfiel

In deelen geleverd wel op de hoogte gehouden dat een deel vertraging had en later mail gestuurd dat de rest binnen was Keurig

van Heel

Ik heb donderdag avond de bestelling gedaan en vrijdag afgehaald in Tiel.heel goed. toen kwam ik er tijdens hetk lussen op zaterdag achter dat het de verkeerde was. Na wat telefoontjes dit kunnen... Ik heb donderdag avond de bestelling gedaan en vrijdag afgehaald in Tiel.heel goed. toen kwam ik er tijdens hetk lussen op zaterdag achter dat het de verkeerde was. Na wat telefoontjes dit kunnen ruilen bij een andere vestiging (in Vlissingen) SUPER netjes behandeld en het klusje kunnen klaren.

snelle levering, goede service, netjes te woord gestaan goed advies