Productinformatie op de website

Veraart

Prima levering correct en snel

van der Vliet

Uitstekend

Kees

Top service de heren hebben nog even geholpen met inladen !

Service op en van de locatie

Beter communiceren levertijd

Kruiger Eppinga

Goede ervaringen zou er zo weer bestellen

Communicatie doen ze goed bij vragen

Jan

Vriendelijke verkoper, bestelde product lag klaar om afgehaald te worden en gratis parkeren voor de deur

Kerstholt

Alles top. Op de schaal die niet werkt. Dikke 5

Niets te. Verbeteren

de Puijker

Vriendelijk , hulpvaardig, meedenkend in oplossingen en sociaal. vele bedrijven en zaken kunnen hier een voorbeeld aannemen.

Ruime keus en goede voorlichting.

Winkelwagen die vol blijft. Na controle of klant alles heeft voor plaatsen/montage.

Cornelissen

Snel, meedenkend en toegankelijk. Ook voor mij als particulier die nog nooit een cv ketel heeft vervangen. Samen even telefonisch door mijn gedane bestelling heen lopen om het geheel te controleren... Snel, meedenkend en toegankelijk. Ook voor mij als particulier die nog nooit een cv ketel heeft vervangen. Samen even telefonisch door mijn gedane bestelling heen lopen om het geheel te controleren en hier en daar een opmerking om het iets goedkoper te maken. Top

Goed advies en echt meedenkend

Verweij

Makkelijk te bestellen en dichtbij ophalen. Toen het langer duurde dan beloofd was hebben we telefonisch contact opgenomen en werd er geïnformeerd bij de leverancier. Werd netjes terug gebeld. Toen... Makkelijk te bestellen en dichtbij ophalen. Toen het langer duurde dan beloofd was hebben we telefonisch contact opgenomen en werd er geïnformeerd bij de leverancier. Werd netjes terug gebeld. Toen het artikel afgehaald kon worden kreeg ik een mail maar ook een belletje. Prima service.

Alles werd netjes afgehandeld.

Rene

Uiterst tevreden artikel dat ik AL EEN JAAR ZOCHT werd door geen enkele collega als leverbaar gevonden. Na vraag over internet binnen 10 minuten antwoord van Warmteservice. Opgekregen levertijd 4... Uiterst tevreden artikel dat ik AL EEN JAAR ZOCHT werd door geen enkele collega als leverbaar gevonden. Na vraag over internet binnen 10 minuten antwoord van Warmteservice. Opgekregen levertijd 4 tot 5 weken. Levering na 3 weken. Werkelijk perfect!! COMPLIMENTEN!

Alles als bijna perfect ervaren.

Wachttijd bij afhalen was wel wat lang, misschien is aparte afhaalbalie aan te raden