Productinformatie op de website

Nuvelstijn

Zowel via de telefoon als via de chat een aardige man, duidelijke uitleg waar ik wat mee kon. Product besteld. Helaas werkte dit niet. Naar de winkel gegaan in Gouda. Ook goed geholpen. Kregen... Zowel via de telefoon als via de chat een aardige man, duidelijke uitleg waar ik wat mee kon. Product besteld. Helaas werkte dit niet. Naar de winkel gegaan in Gouda. Ook goed geholpen. Kregen direct een nieuwe mee. En die werkt.

Klantvriendelijk, duidelijkheid, goede service, snelle levering

Oonk

Prima ervaring. Bestelling correct uitgevoerd met een goede communicatie. Komt de afspraak prima na met een duidelijke informatie via de website.

Goede duidelijke informatie via de website. Snelle service en een goede prijsverhouding. Bezorging via eigen besteldienst. Prettige ervaring bestelling werd tot in de garage uitgeleverd.

Geen, zou zo weer bestellen bij Warmteservice.

Arjan

Roosma

Goede producten, goed advies en snelle levering

nvt

Henk

Snelle levering van thermostaat tegen goede prijs

Kramer

Geweldig: 22:30 bestelling geplaatst, de volgende dag afgeleverd op afhaalpunt! Ze doen wat ze zeggen. Perfect. Goede producten tegen goede prijzen. Betrouwbaar.

Kletzin

Das Personal im Geschäft war sehr nett, nur das bringen der Heizung dauerte viel zu lange, ich musste eine Woche warten, nach der Bestellung.

Riny

Ruime keuze aan materialen. Goed advies door personeel. Concurrerende prijzen.

Ruim assortiment. Deskundig personeel

Levertijden

Barsingerhorn

Snel en goed

Niet

de Vries

Geweldig! Mijn boiler was bij PostNL blijven hangen, dus ik mailde na een week naar Warmteservice. Binnen een uur had ik een mail terug: We sturen nog één op. De volgende dag werd deze inderdaad wel... Geweldig! Mijn boiler was bij PostNL blijven hangen, dus ik mailde na een week naar Warmteservice. Binnen een uur had ik een mail terug: We sturen nog één op. De volgende dag werd deze inderdaad wel bezorgd. Hulde!

Snelle reactie op de mail, na een fout van derden.

Ik kan zo niets bedenken.