Productinformatie op de website

Nard

Eerst via de chat contact gehad en vlot antwoord retour

Prijs is oké en snelheid van leveren is prima

Particulier

Tuinier

doen wat je zegt

Nakken

Goede duidelijke website , goede prijzen. Duidelijke afspraken over levertermijn, deze werd ook aangehouden.

zie voorgaande en ook de levering is dik in orde. Ik werd zo als afgesproken geruime tijd van te voren door de chauffeur gebeld zodat ik niet onnodig op de levering zat te wachten. Vriendelijke en... zie voorgaande en ook de levering is dik in orde. Ik werd zo als afgesproken geruime tijd van te voren door de chauffeur gebeld zodat ik niet onnodig op de levering zat te wachten. Vriendelijke en behulpzame chauffeur.

van der Beek

Zeer adequate hulp aangaande pro leem met optimizer, ook al was ik nog geen klant. Geen flauwe afscheep acties zoals veel andere solar bedrijven die dan zeggen 'uw installattie was niet bij ons... Zeer adequate hulp aangaande pro leem met optimizer, ook al was ik nog geen klant. Geen flauwe afscheep acties zoals veel andere solar bedrijven die dan zeggen 'uw installattie was niet bij ons gekocht, dus kunnen we geen nieuwe optimizer leveren van solar edge...

meedenken, afspraak=afspraak

geen idee

X

Altijd behulp. Altijd goede advies. Ik geef een 5

Stekelenburg

Goede service. Snel en goed geholpen.

Jager Timmerwerken

Super snelle levering en nette prijs

Heijenga

Graag een snellere reactie op emails, ik heb een beschadigd zonnepaneel ontvangen.Helaas nog geen enkele reactie op mijn email ontvangen.de medewerkers in Veendam zijn erg aardig , daar was ik eerst... Graag een snellere reactie op emails, ik heb een beschadigd zonnepaneel ontvangen.Helaas nog geen enkele reactie op mijn email ontvangen.de medewerkers in Veendam zijn erg aardig , daar was ik eerst naar toe gegaan met de klacht over het ontvangen beschadigde zonnepaneel.

Website

Aftersales kan beter

Veltman

Netjes de bestelde producten geleverd op afgesproken tijd

Gern