Productinformatie op de website

Hopster

Top service. Vriendelijk en behulpzaam.

Lubbinge

Top service

Top bedrijf, top service

Maatvoering bij alle producten

Wildeman

De medewerkers waren geduldig en behulpzaam.

Aftershave sales moet mij nog blijken. Ik krijg de thermostaat nog niet goed geprogrammeerd en nu zal blijken hoe de hulpvaardigheid maar ook de service is.

Een website roept vaak meer vragen op dan waar antwoord op wordt gegeven. U geeft voor elk model de zelfde foto. Dus daar wordt geen energie in gestoken. Als ik iets koop wil ik duidelijkheid. Zo... Een website roept vaak meer vragen op dan waar antwoord op wordt gegeven. U geeft voor elk model de zelfde foto. Dus daar wordt geen energie in gestoken. Als ik iets koop wil ik duidelijkheid. Zo werd ook niet aangegeven waar het snoer zat. Is wel belangrijk bij de aanleg van de stroomvoorziening. Zorg dat de klant zaken goed kan bekijken en ga niet voor gemakzucht.

Pure Eco

Snel.Ze kunnen je helpen om beste materiaal te kiezen.Perfect

van der Wal

Heel prettig en goed geholpen, ook telefonisch vriendelijk te woord gestaan.

Vriendelijk en ‘normaal’ bedrijf, geen poespas maar gewoon goed.

Prijzen zijn iets aan de hoge kant t.o.v. de laagste internetprijzen. Dat gold tenminste voor mijn aankoop. Voor mij nu geen reden om niet bij Warmteservice te kopen maar dit maakt het bij... Prijzen zijn iets aan de hoge kant t.o.v. de laagste internetprijzen. Dat gold tenminste voor mijn aankoop. Voor mij nu geen reden om niet bij Warmteservice te kopen maar dit maakt het bij toekomstige keuzes wellicht wat minder voor de hand liggend om direct bij Warmteservice te bestellen.

Meijer

Groot assortiment, veel op voorraad bij de lokale shop. Makkelijk af te halen, orders staan snel klaar na bestelling via internet. Prima prijzen en ook op zaterdag open!

Ruim assortiment, veel op voorraad bij de lokale winkel.

Dijkstra

Erg positief, zeer behulpzame medewerkers. Mogelijkheid om verkeerd bestelde onderdelen te retourneren zeer klantvriendelijk.

Zoals reeds genoemd.

Type aansluitingen van radiatoren op site vermelden.

Rob

Leveren op tijd, goede prijs. nette bezorging.

Komen afspraken na. Scherpe prijs

Nvt