Productinformatie op de website

Roebroeck

Goede ervaring

Bestelling is nog niet geleverd.

Wallinga

Uitstekende ervaring

Goede vooraad en snelle levering

Veel producten eisen ook veel kennis voor een goed advies. Ook bij uw toeleveranciers. Evohome werkt wel degelijk als ik vermoedde maar moest honeywell zelf bellen voor bevestiging. Ben over het... Veel producten eisen ook veel kennis voor een goed advies. Ook bij uw toeleveranciers. Evohome werkt wel degelijk als ik vermoedde maar moest honeywell zelf bellen voor bevestiging. Ben over het product tevreden.

de Haan

Bulthuis

Uitstekende ervaring

Het personeel is vakkundig, en zeer behulpzaam, dan heb ik het over vestiging Groningen.

Ik zou momenteel geen punten kunnen noemen.

van Ringelenstein

Goede ervaring

nee

info op website vaak nogal summier

Kuiper

gemak bestellen en afhalen

nee

kevelam

Uitstekende ervaring

Snelle service en klantvriendelijk vooral in het fileAal Groningen

Meer korting

Hoekstra

Uitstekende ervaring

Gewoon doen waar jullie goed in zijn. Ruim assortimrnt, veel op voorraad, goede prijzen en behulpzaam personeel. Prima.

Website vind ik behoorlijk traag, geen fijne site als ik iets aan het zoeken ben of zaken wil vergelijken. Maak steeds vaker gebruik van google om te zoeken wat ik nodig heb en ga dan eventueel naar... Website vind ik behoorlijk traag, geen fijne site als ik iets aan het zoeken ben of zaken wil vergelijken. Maak steeds vaker gebruik van google om te zoeken wat ik nodig heb en ga dan eventueel naar jullie site om te kijken of jullie het hebben en wat het kost. Of rij er gewoon even langs. Ook is de structuur op de een of andere wijze niet intuïtief en belemmerd me dat in het gebruik. Merk in ieder geval dat ik positief sta tegenover warmteservice als zaak om langs te gaan maar negatief sta tegenover de website. En ik ben een veelvraat waar het om webwinkels gaat. Maar ik werk dan ook in de IT en ben wellicht als prive klant niet de primaire doelgroep en als ITer verwend met supersnelle verbindingen en websites. Sites als o.a. Coolblue.nl, Datona.nl, sandervunderink.nl hebben het beter voor elkaar wat dat betreft.

goedhart

Redelijke ervaring

goed

als je bestelling op haalt dat het ook klaar ligt en niet dat het nog geregeld en op maat moet worden gemaakt,

veenman

Uitstekende ervaring

ik had nog geen info over het verloop van de order, maar was in de buurt en ging kijken of de bestelling op voorraad was. het werd direct geleverd. super!

geen verbeterpunten