Productinformatie op de website

simpelere tracking weergave

Tegelzetbedrijf de Pauw

Zeer goed en Professioneel geholpen

Henk

Prima bedrijf! Hebben een groot assortiment en weten veel!

Koelservice Leeuwarden

Helemaal goed

van Dijk

Geen verbeterpunten

Agata

Online besteld. Ik kon het snel ophalen bij de winkel in de buurt. Prima service!

Er was wat verwarring rondom de order en levering. Maar uiteindelijk stond ie onverwacht gewoon voor mijn deur toen ik thuis kwam. Gelukkig niet door een ander meegenomen. Dus uiteindelijk alles... Er was wat verwarring rondom de order en levering. Maar uiteindelijk stond ie onverwacht gewoon voor mijn deur toen ik thuis kwam. Gelukkig niet door een ander meegenomen. Dus uiteindelijk alles prima. Soms loopt een proces gewoon een keertje niet vlekkeloos, maar wordt het wel opgelost.

Websitebezoek, telefoon contact waren top. En het oplossen.

Communicatie over levering, wanneer en hoelaat ontbrak.
Geen trap op bij levering, heb ik niet gezien op site.

Guus

Top

Alles supergoed verlopen

Via de chat op jullie site werd verteld dat bestelling klaar lag. Bij aankomst moest het nog ge-orderpickt worden. Geen punt maar als ik dan toch iets moet noemen😁

Vera

Prima service en snelle levering

Lastig als je met iDeal wil betalen en je bank app op een ander apparaat staat. Je hebt deze keuze dan niet. Deze keuze zou er wel moeten zijn. Ik bestel graag met IPad, vanwege beeldscherm en... Lastig als je met iDeal wil betalen en je bank app op een ander apparaat staat. Je hebt deze keuze dan niet. Deze keuze zou er wel moeten zijn. Ik bestel graag met IPad, vanwege beeldscherm en betaal met IPhone.

Rikus

Prima producten, goed service staan altijd klaar om een probleem op te lossen voor de klant.

goede product info en levering van deze