Productinformatie op de website

van der Meijde

Perfect vanaf bestellen tot en met levering alles prima verlopen.

Alles.

Kowalski

Prima info op mbt de levering

Informatie voorziening

Erikjan

Goede prijzen veel spullen.

Goede prijzen

Dinkgreve

Prima bezorging, top!

Netjes via telefoon, bezorging , alles 100%

Biesmans Dassen

Prima service, goed, deskundige medewerkers ,

Deskundigheid en vlotte service.

Ik zou het niet weten.

Koch

Vriendelijke en snel

Vriendelijke en snel

Matheeuwsen PEMA

Goede service, medewerkers kennen hun klanten (bij naam) snelle en goede afhandeling

Snelle afhandeling en ze weten waar ze over praten bij oplossing gericht handelen

Op de site de artikelen bij de goede naam noemen en niet zelf een naam er aan geven zodat je sneller kunt zoeken bijv, schroefbus knel: bonfix messing knelkoppeling recht 15-1/2” knel-binnendraad... Op de site de artikelen bij de goede naam noemen en niet zelf een naam er aan geven zodat je sneller kunt zoeken bijv, schroefbus knel: bonfix messing knelkoppeling recht 15-1/2” knel-binnendraad (schroefbus)

Nuijt

Zaterdag 11 februari 2 bestellingen geplaatst bij vestiging Naarden. Maandag 13 februari ontving ik om 07:46 uur een e-mail dat bestelling klaar staat. Om 14:20 uur was 1 bestelling gereed en de... Zaterdag 11 februari 2 bestellingen geplaatst bij vestiging Naarden. Maandag 13 februari ontving ik om 07:46 uur een e-mail dat bestelling klaar staat. Om 14:20 uur was 1 bestelling gereed en de bestelling met 6 verschillende artikelen niet gereed. Voor een koperen buis van 1 meter werd een lengte van 96 cm geleverd. Ook was de afhandeling erg traag van een bestelling bij vestiging Amersfoort op 22 februari. Ik bestelde om 12:35 uur 2 Danfoss thermostaatknoppen. Om 14:40 uur had ik nog geen melding ontvangen dat de bestelling gereed lag . Ik was daar in de buurt en ben toch maar naar de vestiging Amersfoort gegaan. Met de opmerking dat mijn bestelling nog maar net binnen was (meer dan 2 uur eerder geplaatst) werd mij bestelling alsnog gepickt. Ik ben niet gewend van Warmteservice dat bestellingen zo traag en onzorgvuldig afgehandeld worden.

Groot assortiment op veel plaatsen in mijn omgeving verkrijgbaar

Sneller en accurater reageren bij afhaalorders.

Gerben Schutter

Zeer prettig en professioneel

Goede informatie omtrent voorraad en levering

Ga vooral op deze manier door voorbeeld zoals het hoort.

Slingerland

Prima service heb een goede e-mail gekregen dat het goed was ontvangen en na 3 dagen een mail dat het bestelde in huis was vond het ook prettig dat ik in de winkel kon betalen toppie bedankt en het... Prima service heb een goede e-mail gekregen dat het goed was ontvangen en na 3 dagen een mail dat het bestelde in huis was vond het ook prettig dat ik in de winkel kon betalen toppie bedankt en het bestelde heeft de baliemedewerker netjes in mijn auto gezet.

Prima bedrijf