Productinformatie op de website

Patrick M

Gewoon goed en snel

Chris

Vriendelijk, met verstand van zaken!

Soms staat op de website dat de Artikel in de winkel beschikbaar is, wat niet kloppt. Ik heb een (schaarse) artikel vrij vaker voor direkt ophalen bestelt. in de meeste gevallen belde de winkel dan... Soms staat op de website dat de Artikel in de winkel beschikbaar is, wat niet kloppt. Ik heb een (schaarse) artikel vrij vaker voor direkt ophalen bestelt. in de meeste gevallen belde de winkel dan omdat het een fout in het system was.

Onbekend

Eenvoudige bestelling. Alles keurig netjes verzorgd en afgeleverd als het systeem zou werken 5 sterren

Fam Bouwman

Wat een service !

Kanters

Werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken en duidelijk uitleg gekregen over onderhoud van het WTW systeem

Vriendelijke onderhoudsmonteur.

Visscher

Ondanks dat de kennis op het gebied van zonne-energie niet optimaal is, wordt er alles aan gedaan om je zo goed mogelijk te helpen.

Telefonische service van vestiging Hoogeveen is uitmuntend. Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen.

Productinformatie op de site actualiseren en controleren. Klantvriendelijkheid centrale klantenservice laat te wensen over.

Visscher

Betere service bestaat niet. Ondanks dat alle antwoorden op mijn vragen niet direct gegeven konden worden, werd ik binnen 10 minuten terug gebeld met de ontbrekende antwoorden.

Klantenservice. Meedenken met de klant

Kennis op het gebied van zonne-energie vergroten.

Meerstra

Zeer snelle levering, scherpe prijs,en eerlijk

Jenner

Het online bestellen gaat prima Het artikel zou in voorraad zijn ( cv ketel) .Daar je dat nooit 100% zeker weet is een mailtje van de betreffende vestiging wel op zijn plaats. Nu moest ik zelf... Het online bestellen gaat prima Het artikel zou in voorraad zijn ( cv ketel) .Daar je dat nooit 100% zeker weet is een mailtje van de betreffende vestiging wel op zijn plaats. Nu moest ik zelf bellen of er afgehaald kon worden, jammer

Snelle levering mogelijk, Goede prijs

Communicatie n. Klant