Productinformatie op de website

Werner

Ik heb het onderdeel dat ik zocht makkelijk via Google op jullie website gevonden. Gerelateerde onderdelen werden voorgesteld.

Uitgebreid gamma

Het onderdeel dat ik zocht was nogal specifiek en zeldzaam, zo bleek. Het leek op de website voor 95% op het origineel. Het toevoegen of beschikbaar maken van de installatie handleiding lijkt me... Het onderdeel dat ik zocht was nogal specifiek en zeldzaam, zo bleek. Het leek op de website voor 95% op het origineel. Het toevoegen of beschikbaar maken van de installatie handleiding lijkt me zeker een meerwaarde. Mogelijk zouden foto's vanuit meerdere perspectieven ook geholpen hebben.
In ieder geval was het voor mij het juiste onderdeel :-)

Peter

Alles wat er via internet besteld is is netjes optijd bezorgd.

Arnold

Sneller dan verwacht spullen aanwezig

Ororo

Zeer goed snel en vriendelijk

Service en levertijd

Zoekfunctie mag beter en informatie over producten ook.

John

Makkelijk kunnen bestellen ,snel geleverd, gebeld dat de materialen binnen waren en geholpen met inladen, tegen een nette prijs.
Kortom prima.

van Brakel

Goede informatie verstrekt

Vriendelijk personeel dat gedegen antwoord gaf. Meedenkend

Jesse van Gans

Super personeel in vestiging Alphen aan den Rijn, hier mag warmteservice echt trots op zijn.

Personeel

Marco

Super nette en snelle service. Fijn dat er middels een telefoontje een geschikte datum en tijd gepland wordt voor de bezorging. Bezorger belt tijdig om aan te geven dat hij eraan komt.

Snelheid
Service
Bezorging
Telefonische contacten
Producten

De site is voor een leek met momenten lastig. Veelal gaat op bestelnummers, dit koste mij wat meer tijd.

Timmerzee

Levering was snel , alleen bonnen waren wat lastig om in te boeken

Als je alles aanbetaalt krijg je pas je laaste bon bij kevering. Lastig voor de biekhouding.

VADER