Productinformatie op de website

van der Linden

Hollaar

van Bruggen

Uitstekende ervaring

Goede bereikbaarheid, betrokkenheid bij problemen, korting ook als particulier omdat ik veel installatiewerk doe bij derden.

Deze week een onlangs aangelegde installatie in bedrijf willen stellen, echter bleek een (DeLonghi) radiator zo lek als een zeef. Daar kan warmteservice ook niets aan doen, maar heb daar... Deze week een onlangs aangelegde installatie in bedrijf willen stellen, echter bleek een (DeLonghi) radiator zo lek als een zeef. Daar kan warmteservice ook niets aan doen, maar heb daar veel problemen met de klant mee gekregen (veeleisende klant, waterballet, vertraging en extra installatie-uren). Het probleem is echter prima opgepakt door warmteservice en een nieuwe radiator wordt z.s.m. geleverd. Tip: Als ik vandaag even een telefoontje had gekregen, had ik ook de klant kunnen informeren. Niettemin alle vertrouwen dat het goed komt, een nieuwe bestelling voor een volgende klant is alweer onderweg. Nog een tip: A-kwaliteit knelfittingen van VSH zijn (zelfs met kortingcode C3) nog praktisch de helft goedkoper bij Bauhaus. Dit verschil is te fors om alle gewenste artikelen bij warmteservice te bestellen. Dit kunt u ook terugzien in mijn volgende bestelling, hier ontbreken deze fittingen. Laat wel zijn: verder niets dan lof over warmteservice en behulpzaam personeel! mvg, K. van Bruggen

verbeek

Goede ervaring

Alles te koop en niet duur

U moet niet teveel waarde hechten aan de scores hierboven. Ik ben gewoon dik tevreden maar wil wat kwijt.Ik ben een leek m.b.t. het installeren maar ben handig genoeg en leer snel. Ik voel me dus... U moet niet teveel waarde hechten aan de scores hierboven. Ik ben gewoon dik tevreden maar wil wat kwijt.Ik ben een leek m.b.t. het installeren maar ben handig genoeg en leer snel. Ik voel me dus dapper genoeg om zelf cv en vloerverwarming aan te leggen maar weet vantevoren niet precies wat er allemaal bij komt kijken. Dat heb ik uitgezocht op basis van de produkten die te koop zijn. Toch denk ik dat het handig was, wanneer ergens een beschrijving stond van het geheel en hoe je dergelijke zaken het best zelf kunt aanpakken. Bij Praxis hebben ze een foldertjeszuil met tips hoe je een vloer legt, je dak isoleert e.d. Ik kan me voorstellen dat je bij leken een obstakel om klussen zelf op te pakken wegneemt, door bepaalde klussen in het kort te beschrijven, zodat je een bredere doelgroep kunt bereiken dan alleen de professionals en mensen die zeker genoeg zijn van zichzelf.

Frans

vlotte levering

Bestelling stand bij afhalen niet gereed, maar moest nog bijeen worden gezocht. Daardoor extra wachttijd.

Bult

veel assortiment

online chat voor advies

Klok

Alles prima

Appelman

Uitstekende ervaring

goede ketel, goede prijs, vlotte levering.

Het expantie-vat was verkeerd geleverd, moest meer inhoud hebben. Werd vlot ingeruild voor de goede volgens de bon.

van der Laan

kennis van producten

volgens mij niet

Dam

Goede ervaring

Ik vind het handig dat ik via internet kan bestellen en bij het ophalen ,het kan betalen .ik heb het product dan ook echt kunnen zien.

Ik vind de wachttijden vrij lang in de winkel al moet ik wel toegeven dat ik vaak rond 12.00 kom omdat ik dan pauze heb. Waarschijnlijk hebben andere mensen dat dan ook. Is het mij te druk dan loop... Ik vind de wachttijden vrij lang in de winkel al moet ik wel toegeven dat ik vaak rond 12.00 kom omdat ik dan pauze heb. Waarschijnlijk hebben andere mensen dat dan ook. Is het mij te druk dan loop ik de winkel weer uit en kom om ongeveer 16.30 weer terug of ik haal het elders.