Productinformatie op de website

Prima sevice en advies.

Nee

Hermans

Goede telefonische informatie

Het is bijna standaard bij webwinkels dat de aangegeven leverdatum niet gehaald wordt, zo ook bij warmteservice (voor deze bestelling). Als klant hoor ik liever direct de waarheid i.p.v. dat... Het is bijna standaard bij webwinkels dat de aangegeven leverdatum niet gehaald wordt, zo ook bij warmteservice (voor deze bestelling). Als klant hoor ik liever direct de waarheid i.p.v. dat het nog 1 of 2 dagen later kan worden. In dit geval had ik geen last van die ene dag vertraging, maar gewoon, voor de toekomst.

Beste meneer Hermans,
Beste meneer Hermans,
Bedankt voor uw verbeterpunt. We doen er alles aan om onze levertijden zo accuraat mogelijk te houden. Er is wel eens een product dat niet geleverd kan worden binnen de verwachte levertijd. We informeren de klant dan vaak tijdig over de vertraging. Uiteraard vinden we dit ook erg vervelend en doen we er alles aan om dit te verbeteren. Excuses voor het ongemak.

Bekius

Uitstekende ervaring

snel contact, hulpvaardig te woord gestaan via de telefoon, side is ok op hinderlijke tekortkomingen na

Meer info meezenden mbt bevestigen in dit geval de dakhaken en de keuze van de dakhaken voor de zonnepanelen. Internet info is niet altijd volledig waardoor je moet telefoneren

Liewes

Goede service

Meer detail foto's

Hamming

Goede ervaring

Pas betalen bij het afhalen / Niet vooraf betalen.

Voorraadbeheer was niet adequaat. Men zei me dat het binnen zou komen en terwijl het in een ander filiaal op de plank lag moest er toch achteraan gebeld worden omdat men daar dacht dat het er niet... Voorraadbeheer was niet adequaat. Men zei me dat het binnen zou komen en terwijl het in een ander filiaal op de plank lag moest er toch achteraan gebeld worden omdat men daar dacht dat het er niet lag.

Frans

Uitstekende ervaring

Prima geholpen, niet gewoon het eerste product gekozen maar bijna een kwartier met de adviseur gezocht naar het beste product voor mijn toepassing, wat de helft aan prijs scheelde met een standaard... Prima geholpen, niet gewoon het eerste product gekozen maar bijna een kwartier met de adviseur gezocht naar het beste product voor mijn toepassing, wat de helft aan prijs scheelde met een standaard product.

het zoeken op de website kan wat beter daarom ben ik langs de winkel gegaan wat uiteindelijk heel goed uitpakte

Beste meneer Frans,
Wat leuk om te horen! Veel plezier met de producten.

woldendorp

Bedankt voor de review!