Productinformatie op de website

schimmel

neen

Op de site stond vermeld dat het product kon afwijken van de afbeelding. In mijn geval bleek dat de bij de toiletpot afgebeelde wc-bril niet werd meegeleverd. Iets wat ik graag van tevoren had... Op de site stond vermeld dat het product kon afwijken van de afbeelding. In mijn geval bleek dat de bij de toiletpot afgebeelde wc-bril niet werd meegeleverd. Iets wat ik graag van tevoren had geweten en wat me ook niet zo moeilijk lijkt om te vermelden.

Beste meneer Schimmel,
Bedankt voor de tip. Ik ga het doorsturen naar de desbetreffende afdeling.

Terpstra

Uitstekende ervaring

Duidelijke informatie over de produkten, overzichtelijke website, goede prijs kwaliteits verhouding

Geen verbeterpunten ik ben zeer tevreden

Bedankt voor de review!

dijksterhuis

_

Reactie Warmteservice.nl:

Bedankt voor het plaatsen van de review!

van Dijk

Groot assortiment.

Bij afhalen leek de medewerker zo uit bed gerold te zijn. Blouse met vlekken hing half uit de broek

Reactie Warmteservice.nl:

Bedankt voor de goede review. Ik heb uw verbeterpunt doorgegeven aan de vestiging.

Never Sleeps

Goede ervaring

Zoeken op website zou iets overzichtelijker kunnen

van der straaten

Goede ervaring

over de hele linie goed.

een showroom in Groningen zou fijn zijn.

Santing

Goede ervaring

Produkt was bij aflevering eerst niet te vinden. In eerste instantie wilde men mij het verkeerde produkt meegeven.Door mijn eigen oplettenheid werd dit voorkomen.

Dijk

Uitstekende ervaring

Niet alleen bij deze order ben ik zeer tevreden over de service, als men zegt dat je gebeld wordt, wordt ook echt gebeld, is natuurlijk heel normaal , maar is helaas bij andere bedrijven niet altijd... Niet alleen bij deze order ben ik zeer tevreden over de service, als men zegt dat je gebeld wordt, wordt ook echt gebeld, is natuurlijk heel normaal , maar is helaas bij andere bedrijven niet altijd zo. Verder heb ik de indruk dat de mensen goed meedenken.

Het zou mooi zijn als je op de Website exploded view van bv. een CV ketel kon vinden.

Hesselink

Uitstekende ervaring

Ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Service was uitstekend. Als ik in de toekomst iets nodig ben kom ik zeker terug.

Nee zou het niet weten, zie bovenstaande

Klaaysen

Uitstekende ervaring

Er is een afhaal adres in Groningen.

Niet aan de orde.