Productinformatie op de website

JB

Super, product was niet opvoorraad, ook niet bij het distributiecentrum. Extra rond gebeld naar andere vestigingen en ander distributiecentrum en uiteindelijk gevonden en snel geleverd!

Goed geholpen om het bestelde product toch geleverd te krijgen.

Berghe

Goede snelle service

T. den Engelsen

Mijn ervaringen met Warmteservice locatie Den Bosch is prima te noemen.
Geen noemenswaardige klachten.
Mijn ervaringen met Warmteservice locatie Den Bosch is prima te noemen.
Geen noemenswaardige klachten.
Wel valt mij op dat het doorgaans een drukke boel is van afhalers en spontane kopers, veelal vaklui.

Prijs/kwaliteit.
Locatie in de buurt.
Prettig personeel dat meedenkt.

Misschien een mannetje méér op drukke momenten op locatie den Bosch?

Johan

Geleverd wat er gevraagd werd en op tijd

Aparte ervaring.
Bij de kraan die ik wilde bestellen stond dat ik hem 2 tot 3 weken thuisbezorgd kon krijgen.
Maar toen ik hem via de winkel liet komen was het binnen een werkdag.

Zorg voor de correcte info op de site.
Voor het binnenwerk van een douchekraan moest ik bij een concurrent in Groningen zijn.

Mikki

Snelle levering en duidelijke info op de website

M.D

Geachte,

Product voldoet niet, slechte/onduidelijke gebruiksaanwijzing, display schakelt zichzelf continu uit, retour voor eigen rekening? het moet niet gekker worden.

Slechte gebruiksaanwijzing, retour zending voor eigen rekening!

Jeroen

Prima service! Gewoon zo doorgaan

Richard

Deze keer was de service zeer slecht.

Deze keer was de service zeer slecht.

Het leveren van de bestelling duurde lang, bestelling bestond uit 3 verschillende (grote) dozen en is niet handig als je dit moet meenemen lopend of op de fiets. Terwijl het makkelijk in kleinere dozen kon.
Na het ophalen en thuis uitpakken was heel duidelijk zichtbaar dat er een kabel flink beschadigd was, dit viel direct op!! Mijn conclusie is dan ook dat er totaal niet wordt opgelet met inpakken van de materialen. Dit zijn geen beschadigingen van het vervoer.
Daarna gebeld en kan ik wel de kabel terugsturen en weer wachten op mijn geld. Er kon niks meer worden geleverd kreeg ik te horen. Ik zal dan ook totaal warmteservice momenteel niet aanraden en opnieuw een bestelling doen, daar twijfel ik dan toch wel door dit.

zie mijn reactie in het begin!

F

Vriendelijk en behulpzaam personeel