Productinformatie op de website

Plas

Uitstekende ervaring

Veel op voorraad, duidelijke website

Email reactie mag even sneller

frans

Uitstekende ervaring

snelle behandeling van de bestelling

Bij afhalen van de bestelling bleek deze nog niet klaar te staan. De baliemedewerker heeft de bestelling ter plekke bij elkaar gezocht.

Bos

Uitstekende ervaring

Kennis van zaken en goed advies

van Assen

Uitstekende ervaring

Snelle levering, goede prijs.

cieremans

Redelijke ervaring

vriendelijke mensen en een duidelijke website

product besteld online en bij een vestiging afgehaald. op internet stond dat het de dag na de bestelling klaar lag. Echter dit was niet het geval. Werd mij gezegd dat de volgende werkdag het... product besteld online en bij een vestiging afgehaald. op internet stond dat het de dag na de bestelling klaar lag. Echter dit was niet het geval. Werd mij gezegd dat de volgende werkdag het geleverd ging worden. Wederom na 1600 uur naar de vestiging gegaan. Hoorde ik weer dat het een dag later zou worden. De werkdag erna was alles binnen al mistte er wel een onderdeel... De volgende keer laat ik het wel thuis leveren. Kostte veel tijd drie keer heen en weer rijden, en dan ook nog niet alles compleet.

Reactie Warmteservice.nl:

Beste meneer Cieremans,
Beste meneer Cieremans,
Wij hebben contact met Warmteservice Groningen opgenomen. De vestiging gaf aan dat het product vertraging had opgelopen en dat dit niet overeenkwam met wat er op de website stond vermeld. We zijn er druk mee bezig om dit te voorkomen. Nogmaals excuses.
Warmteservice
Met vriendelijke

Mooi

Redelijke ervaring

Behulpzaamheid aan de balie.

In de eerste plaats ben ik mevrouw ipv meneer. Misschien heb ik het niet goed aangevinkt in de order. De bestelde radiator zou thuis bezorgd worden, maar na een aantal dagen wachten, gebeurde dit... In de eerste plaats ben ik mevrouw ipv meneer. Misschien heb ik het niet goed aangevinkt in de order. De bestelde radiator zou thuis bezorgd worden, maar na een aantal dagen wachten, gebeurde dit niet. De radiatoren werden bij ons thuis vervangen en dit was de laatste die we nodig waren. Tot die tijd zaten we nog zonder verwarming thuis, dus we zaten er zeker op te wachten. Uiteindelijk hebben we de bestelde radiator zelf uit Groningen gehaald. Als ik niet zelf contact had opgenomen, was het in het filliaal waarschijnlijk niet opgevallen, dat onze order nog bezorgd moest worden. De filliaalhouder vertelde dat er voor levering, altijd eerst contact wordt opgenomen met de klant voor mogelijke extra benodigdheden bij het plaatsen. Dit gebeurde niet en het artikel lag blijkbaar nog apart.

Buwalda

Uitstekende ervaring

Aardige medewerkers met verstand van zaken !

Nee bedrijf is prima !

Toren

Matige ervaring

Alles kan beter

Bakker

Uitstekende ervaring

Goede service en (waar nodig) goede advisering. Heb de laatste jaren meerdere keren materialen aangeschaft bij Warmteservice. In ons geval uiteraard grotendeels bij Warmteservice Groningen,... Goede service en (waar nodig) goede advisering. Heb de laatste jaren meerdere keren materialen aangeschaft bij Warmteservice. In ons geval uiteraard grotendeels bij Warmteservice Groningen, maar ook een aantal keren bij Warmteservice Amsterdam besteld, i.v.m. de verbouwing van het appartement van onze zoon, die daar in de buurt (Amsterdam Westerpark) ging wonen. Ideaal was ook, dat je gewoon thuis in Delfzijl materiaal kon bestellen, dat vervolgens in Amsterdam kon ophalen.

Misschien bij (nog) meer artikelen de beschrijving en kenmerken vollediger vermelden. Bij downloads mogelijk vaker de gegevens en specificaties van de fabrikant beschikbaar stellen. Na wat... Misschien bij (nog) meer artikelen de beschrijving en kenmerken vollediger vermelden. Bij downloads mogelijk vaker de gegevens en specificaties van de fabrikant beschikbaar stellen. Na wat zoeken of de site van de fabrikant en enig googlelen kun je zelf ook wel veel uitzoeken, zelf lukt me dit bijna altijd wel, maar niet iedereen lukt dat even goed.

Toren

Gemak

Website voorraad aanpassen aan werkelijke voorraad!