Productinformatie op de website

Eekhof

Altijd een goede service vriendelijk personeel

Duidelijke uit leg over de producten

nvt

Pastoor

Het bestelproces verliep goed. Echter bleek dat op de website verkeerd is aangegeven dat het product binnen ... werkdagen opgehaald kon worden. Na wat geregel en gebel is het uiteindelijk toch... Het bestelproces verliep goed. Echter bleek dat op de website verkeerd is aangegeven dat het product binnen ... werkdagen opgehaald kon worden. Na wat geregel en gebel is het uiteindelijk toch gelukt om het paneel hier te krijgen. Afhalen was niet mogelijk maar laten bezorgen wel. Afhalen was voor mij makkelijker geweest. Het paneel was niet ingepakt wat transport voor mij weer lastig maakte, want ik moest hem vervoeren naar de camper toe.

Goede prijs watt piek verhouding

Site up to date houden met correcte informatie. Paneel verpakken.

Bas

Vakkennis, behulpzaamheid

De outlet-info is niet up-to-date. Ik bestelde en betaalde maar het product bleek niet beschikbaar. In Groningen prima service: ik kreeg een nieuwe voor outletprijs. In Brede slecht: ik zou het geld... De outlet-info is niet up-to-date. Ik bestelde en betaalde maar het product bleek niet beschikbaar. In Groningen prima service: ik kreeg een nieuwe voor outletprijs. In Brede slecht: ik zou het geld terug ontvangen maar dat gebeurde pas na een paar keer bellen.

Westerhof

Kivits

Snelle levering na vlotte bestelling

Duidelijke webshop

Het duurde vrij lang dat we als particulier de spullen op konden halen. Als zakelijke klant kun je gelijk in de ochtend je bestelling ophalen, mailtje voor particulieren werd wat laat in de ochtend... Het duurde vrij lang dat we als particulier de spullen op konden halen. Als zakelijke klant kun je gelijk in de ochtend je bestelling ophalen, mailtje voor particulieren werd wat laat in de ochtend verstuurd en werd ter plekke uit het rek gehaald, dat kon ook wel om 7 uur in de ochtend.

Rona

Bestelling voor ophalen werd gratis bezorgd 👍

Goed overleg en stipt op tijd geleverd

Geert

Uitstekende communicatie. Stipte gratis bezorging. Lof!!!

Stiptheid en klantvriendelijkheid

Houden zo!

Hamminga Installatieservice

Mijn ervaring met warmteservice is prima. Ze maken een afspraak voor de bezorging en komen deze ook na. Keurig afgeleverd op de afgesproken plek. Materiaal welke geleverd is voldoet aan de... Mijn ervaring met warmteservice is prima. Ze maken een afspraak voor de bezorging en komen deze ook na. Keurig afgeleverd op de afgesproken plek. Materiaal welke geleverd is voldoet aan de verwachtingen en was onbeschadigd. Ik ben heel tevreden 😊

Doet wat het beloofd. Snelle levering. Op afgesproken plaats afgeleverd. Keurig afgewerkt

Geen verbeteringen nodig

ST

Klantvriendelijk. Goede produkten. Goed / nuttig advies.

Advies, reacties

Berichtgeving wanneer bestelling er is / afgehaald kan worden (slecht 1x voorgekomen)

Frank

Zonnepanelen en micro-omvormers besteld en geleverd. Helaas bleek dat de set niet zonder dure communicatiemodule werkt. Warmteservice heeft de communicatiemodule toen tegen inkoopsprijs en gratis... Zonnepanelen en micro-omvormers besteld en geleverd. Helaas bleek dat de set niet zonder dure communicatiemodule werkt. Warmteservice heeft de communicatiemodule toen tegen inkoopsprijs en gratis aan huis geleverd. Prima service!