Productinformatie op de website
8.2/10

Spolders

Zeer vriendelijke werknemers met verstand van zaken. Altijd bereid om advies te geven en mee te denken.

bereikbaarheid en meewerking van medewerkers. Erg bereidwillig om je te adviseren en mee te denken.

Goed de specs van de bestelde producten checken. Ik had 4 draadmatten besteld met maas 150, maar kreeg die met maas 100. Dit geeft niet echt een probleem voor ons, dus zal ze niet omruilen. Maar het... Goed de specs van de bestelde producten checken. Ik had 4 draadmatten besteld met maas 150, maar kreeg die met maas 100. Dit geeft niet echt een probleem voor ons, dus zal ze niet omruilen. Maar het is natuurlijk niet zo netjes. Orderpikkers moet goed opletten op dit soort dingen! Na onze vorige bestelling werden we ook gebeld, omdat er iets ontbrak bij levering bij andere klant. Het was niet bij ons geleverd, maar werden wel netjes geïnformeerd dat het terecht was en dus opgelost.

Thijssen

Vriendelijk en kundig personeel. Ruim assortiment. Prettige service.

betaalbare kwaliteit en kundig en vriendelijk personeel

Veenhof

Persoonlijke benadering

Persoonlijke benadering

Verkorten levertijd.Onze bestelling was op 24 juli 2021.Levering was op 7 oktober 2021

Meijster

Prima assortiment, goede service, vriendelijke bediening

Goede service, goed assortiment, professionele bediening

Smit

Keurig netjes geholpen. Zeer tevreden, en goede service.

Snelle levering.

In eerste instantie leek het erop alsof je het pas later in de week op kon halen, terwijl het wel op voorraad was in Heemstede. Maar gelukkig werd ik de volgende ochtend gelijk op de hoogte gebracht... In eerste instantie leek het erop alsof je het pas later in de week op kon halen, terwijl het wel op voorraad was in Heemstede. Maar gelukkig werd ik de volgende ochtend gelijk op de hoogte gebracht dat ik het op kon halen.

Faber

Net nwe boiler, maar deed het niet. Spoed aangemeld, werden na 1 minuut al teruggebeld! :) Monteur kwam dezelfde middag en had het euvel in korte tijd opgelost.

direkt teruggebeld na bestelling

mocht een order niet geleverd worden/vertraging zelf de klant even bellen. we moesten er zelf achteraan dat de boiler uit UK zou komen en daardoor vertraging opliep.

frans

Zeer goed

Proost

Prima service. Snel geholpen en ze denken met je mee.

Snel geholpen. Vakkennis personeel.

Dekker

Prima advies, snelle service

Tja, niets op aan te merken

Goed en duidelijk. Alles snel geregeld