Productinformatie op de website

René fox

Snelle levering, personeel vriendelijk en goed geholpen 👍🏼👍🏼👍🏼

Moerven

Doen extra moeite en zijn behulpzaam.

P. Hamers

Bestelling geplaatst en stond de volgende dag al klaar om op te halen. Netjes en snel!

Loods7a

Ter zake kundig en geven prima klantgericht advies.

45 jaar loodgieter

en het duurt eeuwig voor dat het over getekend is. Al in het verleden 3 x zink besteld 3x fout gegaan men moet deze over tekenen maar ik zelf teken dit perfect, na over teken gaaat het fout.
en het duurt eeuwig voor dat het over getekend is.
Andrens doen ze wel de best om met oplossingen te komen.
Maar bestellingen zoals zink wat afgesproken is heb ik verschillende keren mijn planning af moeten zeggen.

jan

Uitstekende website met een zeer vlotte verzending

compleet assortiment snelle service

Alice

Goed geholpen

Bianca

Ik zal dit bedrijf niet aanbevelen. Ik heb 4 keer verspreid over de dag moeten bellen. 's Ochtends werd mij gevraagd om een type-nr en bij voorkeur een foto. Als ik deze zou mailen zouden ze contact... Ik zal dit bedrijf niet aanbevelen. Ik heb 4 keer verspreid over de dag moeten bellen. 's Ochtends werd mij gevraagd om een type-nr en bij voorkeur een foto. Als ik deze zou mailen zouden ze contact met mij opnemen. Bij de 2de keer, nadat ik de mail 4 uur eerder had verzonden, werd mij gevraagd later terug te bellen, het was erg druk. Bij de 3de keer hadden ze pauze. De collega zou mijn mail lezen en contact met mij opnemen. Bij de 4de keer hoor ik dat het een universeel pompje is dat gewoon besteld kan worden. Waarom dan het type-nr en die foto??? Gewacht tot het weekend en.met mijn man het pompje in de zaak besteld. Ze konden zich de mail nog herinneren. Het ging alleen om de pomp. Bij afhalen blijken ze niet alleen het pompje te hebben besteld maar tevens ook de goot. En dan mag je dus 80 euro meer afrekenen want ja, zo hebben zij hem besteld. En dat wij die goot niet nodig hebben, sterker nog, niet gevraagd hebben, is niet hun probleem. Geen service, geen klantgerichtheid en ook geen klantvriendelijkheid.

Geen enkele

Opnieuw opleiden op het gebied van service, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Snel geld verdienen door niet naar de klant te luisteren, niet met een klant mee te denken, je afspraken niet... Opnieuw opleiden op het gebied van service, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Snel geld verdienen door niet naar de klant te luisteren, niet met een klant mee te denken, je afspraken niet nakomen zorgt ervoor dat mensen niet meer terug komen. Slechte review plaatsen en zeker niet aanbevelen.

Josh Piet

Snelle keurig leveringen

Degelijke verpakking

Den Os

Prima service

Alles in huis wat ik nodig heb.