Productinformatie op de website

Jan

Snelle correcte levering.

Raymond

Top service, was 1 ding vergeten te bestellen, en ik werd gebeld daar over door warmteservice en het werd meteen erbij mee besteld.

Goed controleren van besteld bon.

Nog niet gezien.

V

Goeie service voor onderdelen en bestellingen met een tijds indicatie , kan zelf bellen of het al binnen is

duidelijke comminucatie

van onderdelen of producten zorgen dat je een foto van het onderdeel maakt en niet eens wit vlak
dit zou het net wat makelijker maken of je ook naar het juiste onderdeel kijken/besteld

Yves

Ik heb een drie-weg klep besteld, en na een dag al kunnen ophalen ondanks de vermoedelijke levertijd van twee dagen.

Meer informatie over het artikel op de website, b v meer foto’s en een maatschets

Dirk

Fantastisch. Ik ken geen andere winkel waar ze iedere klant zo goed behandelen. Van vakman tot een hobby matige klusser zoals ik. Ze hebben enorm veel inhoudelijke kennis en hebben me geholpen om de... Fantastisch. Ik ken geen andere winkel waar ze iedere klant zo goed behandelen. Van vakman tot een hobby matige klusser zoals ik. Ze hebben enorm veel inhoudelijke kennis en hebben me geholpen om de wc helemaal zelf te renoveren. Deze winkel (maar vooral de mensen die er werken) zouden een award moeten krijgen!!

Arjan

Zeer tevreden top service!

Belden na of ik wel de goeie producten had besteld omdat dit niet erg gebruikelijk was. Na enig overleg hun advies gevolgd.

Bij levering een tijdblok aangeven.

Prima, snel verzonden. Netjes verpakt.

Eric

Snelheid
Uit voorraad leverbaar

Heini

Zeer prettig

Roktoe

Goede producten, dan aansluit op mijn wensen.

Altijd telefonische bereikbaar en fiaal in Alphen aan den Rijn.

Korting geven