Productinformatie op de website

Knuvink

Goeie website bestelling geleverd volgens afspraak. Keurig

Ga zo door

QuistniX

Goede website, snelle levering zoals beloofd.

Rob Voogt

Prima service en een goed advies

De Koning.

Prima,vriendelijk personeel en veel op voorraad.

Faassen

Snel en duidelijk

Betty

Fijne site en geleverd volgens afspraak!

Snel geleverd!!!

m.slaats

Snel geleverd

snelle levering

ik kan geen verbetering vinden

de Beer

Zeer prettig

A

Het ging goed met bestelling en snelle levering. Minder was dat het gekochte product ondeugdelijk bleek omdat het afdekplaatje van de toiletventilator(A merk Itho Daalderop)niet paste. Direct... Het ging goed met bestelling en snelle levering. Minder was dat het gekochte product ondeugdelijk bleek omdat het afdekplaatje van de toiletventilator(A merk Itho Daalderop)niet paste. Direct retourgezonden wel met verzendkosten €7,95 en dat vind ik in deze situatie niet terecht. De terugboeking van de factuur was nog dezelfde dag als de retour, dus dat was prima. Blijft nog het slechte gevoel van de retourkosten.

snelheid levering

vergoeding retourkosten als product ondeugdelijk is

k eijsackers

Onderdelen besteld voor mijn CV ketel en voor onderhoud CV ketel. Site is goed georganiseerd om spullen op te zoeken. Levering de andere dag is goed georganiseerd.

Zoals al aangegeven in de ervaring. Zaken zij goed georganiseerd

Misschien prijzen. In vergelijking andere webshops iets hoger. Maar deze webshops hebben hun info minder op orde. Je weet dus niet zeker op het de juiste onderdelen zijn en of ze passen. Dat belang... Misschien prijzen. In vergelijking andere webshops iets hoger. Maar deze webshops hebben hun info minder op orde. Je weet dus niet zeker op het de juiste onderdelen zijn en of ze passen. Dat belang weegt dan zwaarder dus kies ik dan toch voor warmteservice.