Productinformatie op de website

Hoek

Snel, netjes en meedenkend.

Geen. Ga zo door.

van Egmond

Prima winkel Met veel materialen op voorraad en advies

Prima info

Iets meer technische informatie zoals maatvoering bv. Dat maakt het bouwen iets makkelijker

Eikmans

Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Ouwehand

Ik ben netjes en vlot geholpen. Wel jammer dat ze mij aangaven dat de nefit komende weken niet leverbaar was. Ik gaf nog aan dat de website aangaf dat deze wel leverbaar was. Maar dan liegt de site... Ik ben netjes en vlot geholpen. Wel jammer dat ze mij aangaven dat de nefit komende weken niet leverbaar was. Ik gaf nog aan dat de website aangaf dat deze wel leverbaar was. Maar dan liegt de site was antwoord. Emheb zelf contact gezocht met ypenburg. Daar kon ik de ketel dezelfee dag ophalen. En daar hebben ze ook de rekening ndtjes omgezet. En ook een oplossing gemaakt voor het niet op voorraaf hebben van een onderdeel. Echt complimenten voor ypenburg lokatie

Vriendelijk, kennis van zaken, snel

Afd katwijk. Niet zomaar aannemen dat de site fout is met zn levertijd en mij onnodig met 4 weken levertijd opschepen.

Turenhout

Prima, vriendelijk personeel, hulpvaardig en meedenkend

groot assortiment, makkelijk benaderbaar

DJR

Wat een voorraad en wat een snelheid. Petje af voor de logistiek van dit bedrijf. Zéker in deze tijd. Ongelofelijk.

De meneer die ik aan de telefoon kreeg krijgt voor mij een 10 voor inlevingsvermogen en begripvolheid (dat is geen woord maar de lezer snapt wat ik bedoel)

Niets. Blijf zo persoonlijk. Dat zal in deze tijd jullie plus blijven en zijn.

Buis

weet ik niet

wat sneller leveren

van der Tuijn

Prima. Men doet wat ik verwacht.

van Duyn

Was verbaasd dat Warmteservice ook ik Katwijk aanwezig was, ging altyd naar Leiden, makkelijk bestellen via internet, super snelle levering, en nette service, zowel telefonisch als aan de receptie,... Was verbaasd dat Warmteservice ook ik Katwijk aanwezig was, ging altyd naar Leiden, makkelijk bestellen via internet, super snelle levering, en nette service, zowel telefonisch als aan de receptie, heel tevreden

Duidelijke internetpagina, nette klantvriendelijke service

Ben tevreden

aadcv

Zeer goed

Goede communicatie over producten en levering