Productinformatie op de website

De Jong

Prettige ervaring, bestelde artikel netjes verpakt en op tijd geleverd.

EA

De service was goed

V'Beek

Perfecte service en goede prijs, toppie

goedkoopste

Alida

Locatie Heerenveen verdient van mij een dikke 10. Super behulpzaam en goed geholpen aan de telefoon. De spullen die na het telefoontje besteld waren lagen een paar uur later keurig netjes voor mij... Locatie Heerenveen verdient van mij een dikke 10. Super behulpzaam en goed geholpen aan de telefoon. De spullen die na het telefoontje besteld waren lagen een paar uur later keurig netjes voor mij klaar op locatie die mij het beste uit kwam. Ik hou van dit soort service.

Goede communicatie, vriendelijk en behulpzaam

Grytsje

Snelle levering van de bestelling. Telefonisch goed geholpen, aanvankelijk gesproken met een medewerker van het centrale nummer en vervolgens doorverbonden met een medewerker van de vestiging uit de... Snelle levering van de bestelling. Telefonisch goed geholpen, aanvankelijk gesproken met een medewerker van het centrale nummer en vervolgens doorverbonden met een medewerker van de vestiging uit de buurt. Erg vriendelijke medewerkers gesproken. Installatie met behulp van de medewerker via de telefoon gelukt.

Vriendelijke, geduldige medewerkers. Goede informatie.

Geen, zeer tevreden!

Airco

Goeie service
Vriendelijk personeel

Abd.

Pakket snel mogen ontvangen, heel fijn.

Wat ik niet als fijn heb ervaren, is dat het pakket niet tot aan de deur geleverd is.
Geen rekening gehouden met etages. Pakket staat nog...
Pakket snel mogen ontvangen, heel fijn.

Geen rekening gehouden met etages. Pakket staat nog steeds beneden. Eigenlijk de neiging om te retourneren. Jammer dit.

Snelheid leveren

Bezorg tot aan de voordeur!

Twan

Goed geholpen, was vanuit mijn kan wat tussen gekomen en kon bij levering niet aanwezig zijn. Personeel dacht goed mee waardoor de levering toch nog door kon gaan.

Het vermogen van de medewerkers om in oplossingen te denken

NL Install

Vriendelijke medewerkers, goede service, meedenkend. Al jaren klant en nooit ongemak of problemen gehad, enkel vriendelijkheid en goede hulp en advies.

Goede service, vriendelijk, behulpzaam, meedenkend in oplossingen, kennis over producten.

F p van Beelen

Levering /advies m.b.t. aankoop