Productinformatie op de website

Beutick

Enthousiaste medewerkers hielpen met het laden van de materialen. Top

Mario

De levering was prima. Bewust bij Katwijk besteld.omdat daar alles op voorraad was, maar ik kreeg niet zoals bij de bestellingnstond vermeld een bericht dat het opgehaald.kon worden, na 3 dagen heb... De levering was prima. Bewust bij Katwijk besteld.omdat daar alles op voorraad was, maar ik kreeg niet zoals bij de bestellingnstond vermeld een bericht dat het opgehaald.kon worden, na 3 dagen heb ik maar even gebeld en ik kon gewoon komen. Waarschijnlijk had ik ook direct kunnen gaan?

Voorraad en de vriendelijkheid.

Melding dat bestelling opgehaaldmkon worden heb ik niet ontvangen.

Verbeek

Heel erg flexibel. Maar afleveringen gaan in een of meerdere keren gewoon vergeten zegt men dan..nalevering komt er aan..de mannen staan stil en ik moet er achteraan of zelf ophalen. Niet... Heel erg flexibel. Maar afleveringen gaan in een of meerdere keren gewoon vergeten zegt men dan..nalevering komt er aan..de mannen staan stil en ik moet er achteraan of zelf ophalen. Niet bevorderlijk allemaal

vanEngelen

Prima! Snelle reactie en levering

Levering enforce voorlichting

Nvt

Schelvis

Snelle reactie op bestelling, behulpzame medewerker die het pakket naar de auto bracht.

Supersnelle reactie, klantgericht

Jan

Ik ben uitvoerig geïnformeerd hoe iets technisch werkte. Ze hebben zelfs de fabrikant om detailinformatie gevraagd.

Als een vraag per mail binnen komt, geef een bevestiging terug dat het ontvangen is. Wanneer een antwoord wat langer duurt, communiceer dat tussendoor even terug.

Eddiani

Top. Bestelling lag gelijk volgende ochtend klaar. Terwijl website 2 werkdagen aangaf.

Service en scherpe prijzen

Keuken Solutions

Vol verbazing heb ik afgelopen week mijn pakket opgehaald. Meerdere mensen inclusief personeel hadden geen mondkapje op! ook zijn er geen spatschermen geplaatst. Raar?

snelheid dat ik geholpen werd

Strikte maatregelen nemen tegen covid-19 Spatschermen plaatsen en zowel bediening en bezoekers verplichten met een mondkapje.

Marco

Netjes geholpen zowel telefonisch als met afhalen van Internet bestelling. Ik moest heel even buiten wachten ivm maximaal aantal klanten in de winkel. Wel vreemd dat er voor mij een particulier... Netjes geholpen zowel telefonisch als met afhalen van Internet bestelling. Ik moest heel even buiten wachten ivm maximaal aantal klanten in de winkel. Wel vreemd dat er voor mij een particulier gewoon aan de balie rustig stond te overleggen wat hij nodig had terwijl dit volgens de website duidelijk niet de bedoeling is. Click en collect lijkt me bedoeld om het klant contact te minimaliseren en hierdoor ook de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Mondkapjes worden ook niet verplicht gesteld aan de klanten kant van de balie.... Vreemd

Vakkennis van het personeel en duidelijke website

Kijk nog eens kritisch naar de verplichte covid regels in de winkel, vooral ter bescherming van het personeel. ook in Katwijk heerst er corona ?

van Duijn

Makkelijk bestellen, maar de bezorgingslogistiek laat te wensen over.

Ruime keuze

Bezorging kan beter - elke keer als je aan de telefoon zit over de bezorging, wordt er gevraagd: wanneer moet u het hebben? Nadta het eerste bezorgmomnet vanwege sneeuw noet doro kon gaan, werd ik... Bezorging kan beter - elke keer als je aan de telefoon zit over de bezorging, wordt er gevraagd: wanneer moet u het hebben? Nadta het eerste bezorgmomnet vanwege sneeuw noet doro kon gaan, werd ik niet meer teruggebeld voor een nieuwe afspraak.