Productinformatie op de website

Edwin

Zeer goede service. Ben geholpen door Bert kuijs van de vestiging eindhoven. Zeer vriendelijk en goed te woord gestaan. Deskundig advies gekregen. Complimenten voor hem

Goede klantenservice en vakkundige mensen achter de balie

Misschien meer informatie over de producten op de site zetten.

EVC Korhorn . BV , HKSupport en BKSupport

Geweldig bedrijf ervaren mensen veel kennis denken mee en zijn super gemotiveerd . Warmte service Veendam.

top team

Misschien nog een filiaal openen in Winschoten

n.f.s.

Keurig geregeld en duidelijke communicatie !

Harald

Fijne zaak!!!

Oo de site staat 'voor 23.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd'. Dat roepen wel meer sites, de ervaring leert dat dit lang niet altijd waargemaakt wordt. Bij Warmteservice wel. Ik heb zelfs iets... Oo de site staat 'voor 23.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd'. Dat roepen wel meer sites, de ervaring leert dat dit lang niet altijd waargemaakt wordt. Bij Warmteservice wel. Ik heb zelfs iets na 23.00 uur besteld en de volgende ochtend had ik m'n bestelling al binnen.

Niets veranderen, lekker zo laten.

Ron

Voordat ik de aankoop deed heb ik eerst een medewerker gevraagd of hetgeen ik nodig had, toiletpot met midden-onder afvoer, ook door warmteservice geleverd kon worden. Diezelfde avond kreeg ik... Voordat ik de aankoop deed heb ik eerst een medewerker gevraagd of hetgeen ik nodig had, toiletpot met midden-onder afvoer, ook door warmteservice geleverd kon worden. Diezelfde avond kreeg ik antwoord met de juiste toiletpot en dat deze geleverd kon worden. De ervaring is dus goede service met medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn. Top.

service, kennis medewerkers en assortiment

Tiny

Super snel bericht dat alles klaar lag. Keurig afgeleverd

Mooie website waar je zelf alle informatie kunt vinden. Duidelijke info en super snelle levering.

Boers

Bestelling stond op tijd klaar en factuur via mail, snel en handig.

inzichtelijk waar voorraad van product ligt, weinig info over product zelf (zoals wat zit erbij, zoals bevestigingsmiddelen en aansluitmateriaal)

John

Vlotte en complete levering van zonnepaneel benodigdheden.
Zeer schappelijke prijzen.
Vriendelijke en kundige helpdesk(chat).

Rob Tuijn

Prima advies en uitstekende service, vriendelijk te woord gestaan.

Als er problemen zijn bij de toeleverancier svp informeren als de toegezegde levertijd wordt overschreden en er geen zicht is op een leveringsdatum. (Daalderop bijna kokendwaterkraan) De uitleg is... Als er problemen zijn bij de toeleverancier svp informeren als de toegezegde levertijd wordt overschreden en er geen zicht is op een leveringsdatum. (Daalderop bijna kokendwaterkraan) De uitleg is simpel maar wachten zonder informatie is uiterst vervelend.

RV

Bestellen ging eenvoudig. Levering snel en correct.

duidelijke en goed site
snelle levering