Productinformatie op de website
8.2/10

van der Moolen

Goed, afspraken worden nagekomen. Bij mij wat langere levertijd, dus werd ik netjes gebeld. Enige jammere: groot pakket...één persoon kwam afleveren. Had handig geweest als we dat wisten. Maar is... Goed, afspraken worden nagekomen. Bij mij wat langere levertijd, dus werd ik netjes gebeld. Enige jammere: groot pakket...één persoon kwam afleveren. Had handig geweest als we dat wisten. Maar is goedgekomen

Goede duidelijke communicatie

Aflevering groot pakket even melden dat er geholpen moest worden

Volgens afspraak geleverd, perfect!

de Reus

Via de telefoon goed advies gekregen!! Perfect.

Vriendelijk personeel, en deskundig advies gekregen.

Marcel

Logistiek goed georganiseerd

Bij veel producten ontbreekt heel veel informatie. Vaak geen omschrijving en te weinig specificaties.

van Steen

Goed, bij vragen of twijfels kan je gelijk terecht via de chat en als je iets niet kan vinden hebben je snel de link waar het betreffende artikel te vinden is

snelheid en bij vragen over iets, krijg je altijd het juiste onderdeel

Kasper

Prima service

assortiment

elektirche busjes

Winter

Goede snelle service. snel leverbaar

snel leverbaar, ruime openingstijden, gedegen kennis van artikelen

Bredero

Na plaatsing bestelling Werd er bijna direct contact met me opgenomen. Het vervolgtraject verliep minder vlot en moest ik zelf achter de levering aan, ook de levering zelf was verlaat, maar nog op... Na plaatsing bestelling Werd er bijna direct contact met me opgenomen. Het vervolgtraject verliep minder vlot en moest ik zelf achter de levering aan, ook de levering zelf was verlaat, maar nog op wel dezelfde dag. Verder prima product voor een reële prijs

In verband met Corona zou het artikel niet letterlijk overhandigd moeten worden en zou de afleveraar zelf de bon moeten aftekenen.

N

Goed.deskundig.

Deskundig

Ruud

Snel en goede service

uitgebreid assortiment

prijs soms aan de hoge kant