Productinformatie op de website

v, Egmond

De afgesproken tijd om te leveren klopte niet helemaal ‘s morgens tussen 09:00 uur en 11:00 uur werd ‘s middags 13:30 uur.

Makkelijk bestellen duidelijke informatie op de site.

Betere afspraak over bezorgen.

Antonia

Zeer deskundige heren in de winkel die ook tijd nemen om te adviseren. Bestelling gedaan via de webshop, mijn spiegel werd snel geleverd en ik wist precies wanneer het gebracht werd.

Jpam oud

Snelle service en vriendelijke medewerkers

Teun

Goede prijs. Prima service

Goed beholden aan de balie

GA van Maaren

Uitermate tevreden. Vriendelijk personeel.

Moldovan

Ik ben teleurgesteld in de geboden service, helemaal omdat toen Warmteservice een fout in hun systeem hadden met de door mij bestelde product en wat ze veel geld hadden gekost, ik wel heel coulant... Ik ben teleurgesteld in de geboden service, helemaal omdat toen Warmteservice een fout in hun systeem hadden met de door mij bestelde product en wat ze veel geld hadden gekost, ik wel heel coulant was en bestelling geannuleerd. Laatst een keukenboiler gekocht en laten zien dat elders goedkoper was maar daar "konden" niets aan doen. Wel minimale korting op accessoires gehad maar nog steeds duurder uit. Ik heb een complete set mee gekregen maar toen bleek dat ik niet alles nodig had (ondanks dat ik op foto's alles heb laten zien) kon ik de resterende slangen niet retourneren. Door hun gemakzucht (set leveren i.p.v. aleen wat noodzakelijk was) heb ik wederom meer uitgegeven dan noodzakelijk. Je kunt beter laten bezorgen via internet!!

Met de klant mee denken en soepel opstellen. Ik zie niet waarom meer betalen als service zo beneden maat is.

Molnar

Na op 8 april mijn bestelling geplaatst te hebben en de factuur betaald is, heb ik vervolgens meer als 5 weken moeten wachten op de materialen. Nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik telefoon of de... Na op 8 april mijn bestelling geplaatst te hebben en de factuur betaald is, heb ik vervolgens meer als 5 weken moeten wachten op de materialen. Nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik telefoon of de goederen dezelfde dag nog geleverd konden worden. Bij levering van de goederen werd verteld dat men de bestelling vergeten was door te zetten. Dit is slordig en laakbaar, gezien de factuur wel afbetaald was. Als ik niet zelf actie ondernomen had, had ik niets gekregen.

Louis

Er is sprake van vakmanschap, ik kreeg de juiste informatie voor aanschaf en installatie van toiletten. Zeer goed geholpen en snel geleverd.

Assortiment, vakkennis, prijs-kwaliteitverhouding

Rens

Goed , alleen jammer dat jullie sommige spullen niet thuis afsturen.

Levering

Zoeken in de website

van der Lee

Super ervaring! Na de online bestelling namen jullie nog even contact op of ik geen aansluitmaterialen nodig had, (was ik helemaal vergeten te bestellen) Verder in de winkel ook uitstekend geholpen!

Contact wat er was na het bestellen