Productinformatie op de website

Kees cornelisse

Heel goed!

Ruben

Goed advies wanneer nodig en wanneer er alternatieven nodig zijn. Ook kan ik gewoon zorgeloos mijn vrouw sturen en krijgt ze alsnog het juiste mee, en word er zelfs geholpen de spullen in de auto te... Goed advies wanneer nodig en wanneer er alternatieven nodig zijn. Ook kan ik gewoon zorgeloos mijn vrouw sturen en krijgt ze alsnog het juiste mee, en word er zelfs geholpen de spullen in de auto te leggen.

Producten zijn goed te vinden etc, buitengewoon fijne filtering en voorraad aanduiding. Eigenlijk een voorbeeld voor hoe het hoort.

Sommige producten missen alleen net wat informatie om ze makkelijk te kunnen vinden. De koppelingen zijn prettig, maar bv de ventilatie spullen zijn wat karig.

Yorick de Smit

Product online klaar laten leggen in Amersfoort. Netjes gewacht op de mail dat het klaar ligt. Ter plekke is het artikel nergens te vinden. Ik had het wel echt nodig dus ben naar Hilversum gereden... Product online klaar laten leggen in Amersfoort. Netjes gewacht op de mail dat het klaar ligt. Ter plekke is het artikel nergens te vinden. Ik had het wel echt nodig dus ben naar Hilversum gereden waar het wel op voorraad was. Wellicht handig om in het vervolg producten daadwerkelijk klaar te laten leggen voordat dit soort mails verzonden worden. Vind dit namelijk geen service ook omdat er geen enkele vorm van korting of andere tegemoetkoming aangeboden werd terwijl me dit een uur extra kost en een ritje van Amersfoort naar Hilversum en weer terug.

Website is overzichtelijk en bestellen is makkelijk.

Er worden blijkbaar mails verstuurd met onjuiste informatie. Product zou klaarliggen maar dit was op locatie niet het geval.

N

Super

klugt

Snel en duidelijke informatie

kennis

Roel Rozema

Goed contact, alleen de zending is niet aangekomen. PostNL weer in de bocht.......
Was de eerste bestelling dus kan er nog niet veel over zeggen.

Groeten,
Roel Rozema

Vriendelijk contact, servicegericht.

Alex Trips

Zeer goede ervaring.

een 0800 nr voor klanten buiten Nederland (Belgie) Ik zou sneller bellen voor een bestelling te plaatsenn

Marleen

Service is goed,nel reactie en levering

Andre van der Weide

Zoals altijd prima geregeld

Het assortiment meestal binnen in 1 dag geregeld

Groot

Altijd fijn om mensen aan de balie te treffen die verstand van zaken hebben.