Productinformatie op de website

Melle

Goed. Bestelling zou binnen 1-3 dagen komen, maar helaas lukte dat niet door leveranciers. Daardoor vertraging opgelopen, maar uiteindelijk zijn ze ons tegemoet gekomen door het artikel bij een... Goed. Bestelling zou binnen 1-3 dagen komen, maar helaas lukte dat niet door leveranciers. Daardoor vertraging opgelopen, maar uiteindelijk zijn ze ons tegemoet gekomen door het artikel bij een andere winkel op te halen en alsnog bij ons te bezorgen. Wel vertraging opgelopen en heb erachteraan moeten bellen, maar goed opgelost gelukkig.

Graafland

Beetje chaotisch
Order klopte niet, wel snel opgelost
Wordt vriendelijk geholpen.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Order controleren op compleetheid voordat je een bericht krijgt van afhalen

Janssen

Middelkoop

Spullen voor dak reparatie besteld keurig gebeld dat het binnen was niets op aan te merken ook prijs was prima

voor mij alles zeer goed

Temel Ipekçi

Altijd goede materialen en service.. aardige personen…

alquin

snel en goedkoop

Willem

De winkel in Den Haag is prima!

Knoppers

Deze keer slechte ervaring. Bestelling onvolledig verzonden. Bij 1e keer contact was medewerker kortaf en wou niet luisteren. Dag daarna bleek idd dat ik gelijk had, maar daardoor rest van... Deze keer slechte ervaring. Bestelling onvolledig verzonden. Bij 1e keer contact was medewerker kortaf en wou niet luisteren. Dag daarna bleek idd dat ik gelijk had, maar daardoor rest van bestelling veel later ontvangen als handig was voor project. Als medewerker 1e keer gelijk goed geluisterd had, was dit geen issue geweest.

Luister naar je klanten, ze zouden zomaar gelijk kunnen hebben.

Aldert Sonnega

Op tijd en goed afgeleverd, kraan werkt zeer goed.

Janssen

Snelle levering prettig te woord gestaan

Vriendelijk team dat meedenkt

Bij levering even goed aanbellen….. niet zomaar CV ketel met toebehoren achter laten