Productinformatie op de website

J. Voortman

Online bestelling was goed. Het niet direct krijgen van een factuur vond ik vervelend. Wel betaald maar geen factuur. Papieren factuur bij levering niet van deze tijd, had verwacht dat ik deze... Online bestelling was goed. Het niet direct krijgen van een factuur vond ik vervelend. Wel betaald maar geen factuur. Papieren factuur bij levering niet van deze tijd, had verwacht dat ik deze digitaal zou gemaild krijgen en bij levering zelf helpen met tillen niet gemeld. Had wel handig geweest. Nu hulp in moeten roepen op het laatste moment. Zie bovenstaande als positieve feedback. Wel een klacht in een bus rokende chauffeur kan echt niet en zeker niet bij spullen van een klant. Met product helemaal happy.

Zie ervaring

Zie ervaring

Mevr. Hanssen

Oke

B Huizing

Geweldig!!! Aardig vriendelijk klantgericht een heerlijke winkel om je spullen te bestellen.

Afspraken nakomen

Verwacht beter advies zoals geadverteerd. bijvoorbeeld soldeervloeistof s65 was niet op voorraad en kreeg advies dat soldeervloeistof s39 ook prima kon gebruiken voor drinkwater, wat op internet... Verwacht beter advies zoals geadverteerd. bijvoorbeeld soldeervloeistof s65 was niet op voorraad en kreeg advies dat soldeervloeistof s39 ook prima kon gebruiken voor drinkwater, wat op internet expliciet staat dat deze daarvoor niet geschikt is, lijkt me niet onbelangrijk voor de gezondheid, nu moets ik hiervoor in discussie met medewerker.

Mvc

Too

Rui Domingos

Makkelijke te bestellen en snel levering!

Jack van der Wolde

Goed en goedkoop

Snelle levering en goede prijzen

Beer

Prettig