9.8/10
Productinformatie op de website

Milou

Onderdelen voor mijn convectoren besteld. De leverancier had er geen handleiding bij gedaan. Terug naar Warmteservice Almere. T bleek een lastige klus die veel spierkracht en geduld vroeg, Jessy gaf... Onderdelen voor mijn convectoren besteld. De leverancier had er geen handleiding bij gedaan. Terug naar Warmteservice Almere. T bleek een lastige klus die veel spierkracht en geduld vroeg, Jessy gaf niet op, kreeg t voor elkaar. Top. Een heel blijde klant! Dat is “warme service”!

Joop Ramaekers

Heldere we site, goede follow up en meegedacht met de bestelling. Topservice.

Proactieve medewerkers in Almere

Ausma

goede service

Bert

Service en oplossingsgericht

Snelle reactie na melding van fabrieksfout in materiaal. Bereidheid om in eigen tijd oplossing te bewerkstelligen, waardoor kettingafspraken van mij (klant) niet vastlopen.

niet bekend

M

Top

Fijn contact in de winkel

Product informatie op de site is minimaal

Beer

Prettig

Helder

Nvt

Mathieu

Uitstekende service, tegen concurrente prijzen. Prima snel en vakkundig behandeld. Een aanrader. Supersnelle levering, binnen 2 dagen was mijn bestelling geleverd.

Radjin

Snelle levering.
Goede prijs kwaliteit

Waterman

Deskundige en vriendelijke medewerkers. Groot assortiment.

Winston

In eerste instantie was ik niet blij omdat de buizen die ik had besteld niet waren binnengekomen op de vestiging Almere. Wat daar verandering in heeft gebracht is de manier waarom Jessey van de... In eerste instantie was ik niet blij omdat de buizen die ik had besteld niet waren binnengekomen op de vestiging Almere. Wat daar verandering in heeft gebracht is de manier waarom Jessey van de vestiging in Almere mij te woord heeft gestaan en het voor mij heeft opgelost. Ik ben echt verbaasd over hoe Jessey ervoor heeft gezorgd dat ik de buizen bij de leverancier kon ophalen. Geef deze medewerker op naam van mij aub een compliment en als bedrijf zou ik dit soort medewerkers zeker motiveren met bijvoorbeeld een welverdiende verhoging of periodiek! Winston Luciano

Medewerker Jessey van vestiging Almere

Kom de levertijd AUB na of adverteer liever niet met deze belofte tenzij je deze altijd waar kan maken.