Productinformatie op de website

tevreden klant

Prima service, wordt goed meegedacht en vriendelijk personeel. Inclusief de bezorging die de armen uit de mouwen steekt om de radiator naar de 1e verdieping te tillen.

Alexander

Levering duurde te lang

Altijd vriendelijk en bereid mee te denken.

In vergelijking met bijv Technische Unie zijn niet voorraad producten te lang onderweg

Henk

Vlot en vriendelijk

Buitendijk

De productomschrijving was duidelijk. De wijze van levering was afhalen bij de dichtstbijzijnde vestiging. Er is netjes gebeld en alles was aanwezig binnen de aangegeven levertijd. Alles perfect... De productomschrijving was duidelijk. De wijze van levering was afhalen bij de dichtstbijzijnde vestiging. Er is netjes gebeld en alles was aanwezig binnen de aangegeven levertijd. Alles perfect gepakt en kon zo mee.

Zandijk

Sneller dan verwacht geleverd maar wel een dag later dan de levertijd op de dag van bestelling. Product was tweede keus maar in goede staat.

Julius Schurer

Super netjes contact. Werd gebeld na de bestelling over de verwachte levertijd. Vervolgens daarna gebeld dat ik de bestelling kon afhalen. Moet zeggen dat de service jullie altijd onderscheid van de... Super netjes contact. Werd gebeld na de bestelling over de verwachte levertijd. Vervolgens daarna gebeld dat ik de bestelling kon afhalen. Moet zeggen dat de service jullie altijd onderscheid van de concurrentie

Iris

De benodigde producten waren makkelijk te vinden op de site. Een dag later kon ik ze ophalen, nadat ik netjes was gebeld dat mijn bestelling klaar lag. De service was snel en vriendelijk.

Peter van Oosten

Uitstekende ervaring! Vriendelijke ontvangst, bestelling lag keurig klaar, ik had nog twee aanvullende vragen, medewerker gaf gelijk goed advies en ik heb vervolgens ook deze artikelen naar... Uitstekende ervaring! Vriendelijke ontvangst, bestelling lag keurig klaar, ik had nog twee aanvullende vragen, medewerker gaf gelijk goed advies en ik heb vervolgens ook deze artikelen naar tevredenheid aangeschaft.

Klantvriendelijkheid, kennis van zaken

Geen, ga zo door

Goof

Toevallig aanbieding gezien en aankoop is goed verlopen

Boneschansker

Heel erg goed. Snel en correct. Super