Productinformatie op de website
8.2/10

Babak

I bought all I needed from Warmteservice to build my heat pump hvac at home. Very friendly and helpful staff. Without their help I would not have been able to buy the equipment I needed. Very... I bought all I needed from Warmteservice to build my heat pump hvac at home. Very friendly and helpful staff. Without their help I would not have been able to buy the equipment I needed. Very satisfied!

Duidelijk behulpzaam goede prijs service

Bert

Slecht
ongeïnteresseerd en weinig beleefd
Slecht
ongeïnteresseerd en weinig beleefd
als je technisch advies vraagt krijg je als antwoord "dit is wat u besteld hebt" en als je doorvraagt hebben ze geen enkele kennis. op deze manier kan ik beter bij amazon halen, daar weet je tenminste dat ze er geen verstand van hebben

vakkennis, klantvriendelijkheid en respect aan de balie

JB

Super, product was niet opvoorraad, ook niet bij het distributiecentrum. Extra rond gebeld naar andere vestigingen en ander distributiecentrum en uiteindelijk gevonden en snel geleverd!

Goed geholpen om het bestelde product toch geleverd te krijgen.

Tanner

Zeer bekwaam en hulpzaam personeel

Marc B.

Goed, kon makkelijk vinden in de webshop wat ik nodig had.
Suggesties in de webshop zijn ook prettig en niet opdringerig

Duidelijke informatie
soms is het lastig kiezen, veel keuzes binnen 1 productgroep maar zeker te doen.
product vergelijk is prettig

Als ik rookgasafvoer zoek, krijg ik niet alleen een rookgas afvoerpijp maar ook heel veel losse delen te zien.
het zou handig zijn als je dan nog verder kan verfijnen in de keuze zodat je...
het zou handig zijn als je dan nog verder kan verfijnen in de keuze zodat je sneller tot het gezochte product komt.

Berendsen

De materialen waren makkelijk te bestellen en vlot geleverd

geen tot nu toe

Jacques Veldhuijzen

Zeer klantvriendelijk en goede service

Niet mogelijk

Ed

Prettige site en correcte en behulpzame mensen.

Prettige snelle site

Op een eerder moment aangeven dat je bij ophalen van de spullen kunt betalen.

Poort

Alles was goed geregeld.

Snelheid en voorraad.

Betere artikel omschrijving.

Arie

Vriendelijk, maar iets meer overleg met de klant is handig.

Vriendelijke ontvangst en afhandeling

Ik had 10 meter aarddraad besteld, thuisgekomen ontdekte ik dat het 2 stukken waren... Nu kwamen de lengtes toevallig goed uit, maar ik had graag in de winkel de keus gehad.