Productinformatie op de website
8.2/10
8.2/10

Mike

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Kees van der Kooij

Kwam voor zonnepanelen (van Slingerlandstraat) en hoewel deze niet op voorraad op locatie lagen werd mij toch aangeboden om naar wat aanwezige exemplaren in het magazijn te kijken; gewoon aardig! Kwam voor zonnepanelen (van Slingerlandstraat) en hoewel deze niet op voorraad op locatie lagen werd mij toch aangeboden om naar wat aanwezige exemplaren in het magazijn te kijken; gewoon aardig!
Keurig volgens afspraak thuis afgeleverd door nette chauffeur
Later inverter besteld op internet en laten afleveren op locatie Keurenplein (A'dam) en ook weer heel netjes behandeld. Alles gewoon plezierig en netjes!!

Alles volgens afspraak en net personeel

nog niets

Mike

Prima.

3D-Robbie

Over het algemeen gewoon goed, af en toe gaat er iets fout maar dat is menselijk, de vraag is hoe los je problemen op.. en dat gaat ook goed.. :)
dus prima!!

uitgebreide website, vriendelijk contact, goede chat

- info op producten klopt niet altijd
- lange links (als je iets doorstuurt aan klant)
- foto's van items vaak te klein om details te zien
- electra schakelmateriaal; niet duidelijk...
- info op producten klopt niet altijd
- lange links (als je iets doorstuurt aan klant)
- foto's van items vaak te klein om details te zien
- electra schakelmateriaal; niet duidelijk of iets past of bij elkaar hoort (komt denk ik ook door fabrikanten die foto-gelijkende producten hebben maar net even anders zijn)

Verhagen

Heel prettig! Aardige medewerker die ons heel geduldig en uitgebreid hielp, terwijl hij wel in zijn eentje stond. . En de prijzen vielen ons ook mee.

Zie eerste beoordeling

Geen! Nou ja, meer personeel, misschien….

Erwin

Goed. Vriendelijke medewerker die aan de balie hielp. Ook bij het telefoontje de volgende dag voor meer productinformatie, werd geluisterd en meegedacht.

Goede badkamerventilator (in vergelijking met voorgaande ventilatoren die wij hadden

Op dit moment, geen.

Leendert

Snel, makkelijk en vooral vriendelijk.

Zoeken, gemak, leversnelheid, info.

Navigatie, vergelijken

hp

Uitstekende service, balie medewerker neemt de tijd voor je en help de CV-Ketel op steekwagen naar de auto brengen

T.J

Hele slechte ervaring gehad bij het filiaal Amsterdam West Osdorp ( Keurenplein 2 )
Ik kwam op “ vrijdag 26 januari rond 16:15 uur “ aan en wilde graag een iets kopen .
Toen ik binnen...
Toen ik binnen kwam werd me gevraagd wat ik nodig had , want ze gingen zo sluiten !
Zo sluiten ????? ( openingstijd tot 17:00 uur )
Ik had hulp nodig bij mijn aankoop , maar hij was te lui om mij te helpen en wilde alleen maar vroeg de winkel sluiten !!!
Op mijn vragen werd kortaf gereageerd . Antwoorden waar ik niks aan had .
Ik was echt op mijzelf aangewezen , totaal geen hulp en werd gewoon weggekeken .
Ik had het product in mijn handen en wilde afrekenen ,dan maar op eigen risico want ik kreeg geen hulp van die medewerker. Ik had toen wat vragen over het retour beleid maar kreeg als antwoord van , dat kan niet !!! risico van het vak !!!
Toen heb ik het product terug gegeven en de aankoop geannuleerd .
Schandalig dat ze zo met klanten omgaan. Maar dat interesseerde hem niet .
Dat is niet normaal , als je zulke mensen in dienst neemt gaat je zaak snel failliet .
Ik heb nog nooit zo’n slechte ervaring gehad bij een winkel , ongemotiveerde houding , en alleen maar bezig zijn met de zaak vroeg afsluiten en zo snel mogelijk naar huis gaan .
Nou , ik koop mijn spullen voortaan wel bij Praxis .
Want hier zou ik geen spullen kopen !!!!!
Onprofessionele medewerkers ( tenminste bij het filiaal Amsterdam Osdorp (Keurenplein )
Ik hoop dat de baas dit leest !!!!

Weet ik niet , want heb hier online nog niets besteld .
Maar in de winkel bij het filiaal Amsterdam Osdorp ( Keurenplein ) , nou daar kan ik kort over zijn “ Geen Sterke punten “ !!!!!

Geen ongemotiveerde luie mensen , maar vakkundig professionele mensen in dienst nemen .
Tenminste bij het filiaal Amsterdam Osdorp !!!!!
Steekproeven houden , of de manager vaker bij de...
Tenminste bij het filiaal Amsterdam Osdorp !!!!!
Steekproeven houden , of de manager vaker bij de filialen langs laten komen !

C. Hirschman

Al eerdere prettige ervaringen gehad in de winkel. Levering van boiler verliep ook netjes. Ik werd netjes telefonisch op de hoogte gebracht van leverdatum en tijd. Boiler van 50 liter vond ik... Al eerdere prettige ervaringen gehad in de winkel. Levering van boiler verliep ook netjes. Ik werd netjes telefonisch op de hoogte gebracht van leverdatum en tijd. Boiler van 50 liter vond ik achteraf te klein en heb hem voor een 80 liter kunnen omruilen. Ook hierbij ben ik zeer prettig geholpen.

Alleen maar sterke punten ervaren.