Wastoren

Hans van der spek

Erg positief

Reactie Wastoren:

Beste meneer Van Der Spek, uw beoordeling doet ons zeer goed! Fijn dat u de levering zeer goed heeft ervaren. Hopelijk kunt u nog lang genieten van uw complete wasmachine wand. Met vriendelijke... Beste meneer Van Der Spek, uw beoordeling doet ons zeer goed! Fijn dat u de levering zeer goed heeft ervaren. Hopelijk kunt u nog lang genieten van uw complete wasmachine wand. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Michiel Openneer

Lastige. Heb altijd een wand (wasmachine en opbergruimte) willen hebben, en mijn nieuwe huis leende zich er voor. Via de site kan je snel en gemakkelijk je wand samenstellen en bestellen. Het geheel... Lastige. Heb altijd een wand (wasmachine en opbergruimte) willen hebben, en mijn nieuwe huis leende zich er voor. Via de site kan je snel en gemakkelijk je wand samenstellen en bestellen. Het geheel werd op 2 pallets de berging ingereden. En dan begint het… Ik had gedacht dat montage makkelijk en snel zou verlopen, maar daar is niets van waar. Om een kast compleet te maken heb je minimaal 3 pakketten nodig. De beschrijving op de etiketten helpt daar niet echt bij. Waar IKEA met nummers op grote etiketten werkt (pakket 1 en 2 en/of 3) is het hier een gok (zo ervaar ik het). Volgorde van de handleiding is niet altijd praktisch (klieren met ladegeleiders op het laatst, waar dit eerder zou kunnen). Ik had 5 kasten besteld (met toebehoren en extra opbouw), dus dan begrijp je het wel. Het kost je 2,5-3 uur voor een kast compleet te bouwen. Je moet voorzichtig zijn met schroeven e.d. want de fineer laag beschadigd:brokkelt snel. De achterwand van de kasten, dramatisch om te plaatsen. En dan nog de kast 2x kantelen (volgens beschrijving) om de achterwand vast te zetten.

Na bestudering van het geheel ga ik de kasten alsnog op een frame (10-12 cm hoog) plaatsen, zodat ik er een afwerkplint onder kan plaatsen en de voeten vrij heb. Het zal straks allemaal heel mooi staan, maar echt tevreden ben ik niet.

Wel positief is dat er naar aanleiding van deze review contact is geweest met een super vriendelijke dame van de service om eea door te praten. Erkenning dat verbetering nodig is (logica volgorde en beschrijving constructie) is er, en dat ze er mee bezig zijn. Voor anderen hoop ik dat dit op korte termijn is. De firma bestaat inmiddels 6 jaar.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Openneer, we hebben uitgebreid contact met u gehad en hierbij ook aangegeven dat u helaas een aantal kasten van onze concurenten had verward met die van ons, hiervoor had u ons later... Beste meneer Openneer, we hebben uitgebreid contact met u gehad en hierbij ook aangegeven dat u helaas een aantal kasten van onze concurenten had verward met die van ons, hiervoor had u ons later weer benaderd omdat u tot dezelfde conclusie was gekomen. Jammer dat hierdoor verwarring was ontstaan! Desalniettemin waarderen wij de toelichting op uw ervaring en de overige feedback die wij hebben mogen ontvangen. Gelukkig is alles goed gekomen. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Merel van Doorn

Goede ervaring met het bedrijf, klantvriendelijk en goed bereikbaar!

Reactie Wastoren:

Meste mevrouw van Doorn, bedankt voor de complimenten! Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Hopelijk gaat u nog veel plezier ervaren van uw aankoop. Met... Meste mevrouw van Doorn, bedankt voor de complimenten! Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Hopelijk gaat u nog veel plezier ervaren van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Michel Parys

Zeer mooi product.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Parys, bedankt voor het achterlaten van de mooie beoordeling! Wij zijn blij dat u de zwarte wasmachine kasten zo mooi vind en dat het monteren vlot is verlopen. Nog veel was plezier... Beste meneer Parys, bedankt voor het achterlaten van de mooie beoordeling! Wij zijn blij dat u de zwarte wasmachine kasten zo mooi vind en dat het monteren vlot is verlopen. Nog veel was plezier gewenst! Met vriendelijke groet- Amber - Team Wastoren

Edwin van der Hulst

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Hulst, bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Leuk om te lezen dat u ons zou aanbevelen! Fijn dat uw ervaring goed was. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

W. Schotanus

Middelmatig

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schotanus, Wij hebben u zojuist gebeld en telefonisch gesproken. Het is spijtig dat uw beoordeling niet helemaal positief is. Aan de telefoon hebben we aangegeven dat we u graag hadden... Beste meneer Schotanus, Wij hebben u zojuist gebeld en telefonisch gesproken. Het is spijtig dat uw beoordeling niet helemaal positief is. Aan de telefoon hebben we aangegeven dat we u graag hadden willen helpen, echter heeft u niet eerder contact met ons opgenomen. Gelukkig gaf u aan verder wel tevreden te zijn met de kasten, dat is goed om te horen! Mocht er in het gevolg wat zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Hans vantGeloof

Reactie Wastoren:

Beste meneer vantGeloof, bedankt voor uw super review! Gelukkig is het helemaal goed gekomen met het monteren van de wasmachine en droger kast. Nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke... Beste meneer vantGeloof, bedankt voor uw super review! Gelukkig is het helemaal goed gekomen met het monteren van de wasmachine en droger kast. Nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Kremers Electro

Zeer degelijk en mooie uitstraling

Reactie Wastoren:

Beste meneer kremers, bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u zo tevreden bent over de mooie uitstraling van de kast en de degelijkheid van ons product. Nog veel was plezier gewenst!... Beste meneer kremers, bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u zo tevreden bent over de mooie uitstraling van de kast en de degelijkheid van ons product. Nog veel was plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Marlies Zandbergen

Aardig personeel aan de telefoon en ze denken met je mee

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Zandbergen, ik lees dat u precies de wasmachine kast heeft besteld zoals u die zelf wilde. Wat fijn dat we u precies van deze kast hebben kunnen voorzien! Uw complimenten over het... Beste mevrouw Zandbergen, ik lees dat u precies de wasmachine kast heeft besteld zoals u die zelf wilde. Wat fijn dat we u precies van deze kast hebben kunnen voorzien! Uw complimenten over het personeel doet ons ook goed! Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Shara Claes

Vlotte communicatie omtrend leverdatum. Alles zat mooi verpakt en met duidelijke handleiding snel in elkaar gezet. Zeer tevreden van onze wastoren!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Claes, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de wasmachine kasten van Wastoren en onze service! Bedankt voor deze positieve review. Nog veel was plezier gewenst! Met vriendelijke... Beste mevrouw Claes, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de wasmachine kasten van Wastoren en onze service! Bedankt voor deze positieve review. Nog veel was plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren