Jennifer Allermann

De appreciative inquiry training is een hele fijne training, goede structuur, oefeningen makkelijk uit te voeren zonder al te hoge drempel/in praktische kleine stukken geplakt om even tussendoor te... De appreciative inquiry training is een hele fijne training, goede structuur, oefeningen makkelijk uit te voeren zonder al te hoge drempel/in praktische kleine stukken geplakt om even tussendoor te doen

Patricia Schultze Kool

Het was heel fijn om zelf te kunnen oefenen met de filmpjes, en daarop ook feedback te ontvangen.
Ik had nog nooit een rollenspel gedaan met een acteur, dus dat was heel leuk om mee te maken. Heb ik ook veel van geleerd .

Sven Bentum

Sandra is een fijne trainster die veel kennis van zaken heeft. Sandra wist op een enthousiaste manier cursus te geven en was betrokken bij verbeterproces. Makkelijk en snel kunnnen schakelen.

Koen Schouten

Leuk om te oefenen met de filmpjes. Erg goed bevallen. Want voelt best echt, en je kan het doen op je eigen moment. Coachcall en feedback was ook erg waardevol. Veel van geleerd. Ik denk wel dat er... Leuk om te oefenen met de filmpjes. Erg goed bevallen. Want voelt best echt, en je kan het doen op je eigen moment. Coachcall en feedback was ook erg waardevol. Veel van geleerd. Ik denk wel dat er wat meer feedback gegeven kon worden in de coachcall. Deze was wat beperkt soms. Iets dieper ingaan op.

Geurds

Gebruiksvriendelijke cursus, alles wordt goed uitgelegd, de coach geeft positieve feedback en laat je zelf ook beoordelen wat beter kan. De acteur was ook zeer realistisch. Het gesprek hierna met de... Gebruiksvriendelijke cursus, alles wordt goed uitgelegd, de coach geeft positieve feedback en laat je zelf ook beoordelen wat beter kan. De acteur was ook zeer realistisch. Het gesprek hierna met de acteur en de coach was zeer verhelderend.

Eveline Geusen

Ik vond de training Appreciative Inquiry leuk, interessant en leerzaam. De opzet is goed gedaan. Voordat de theorie is behandeld, start je met een nulmeting met feedback van je coach. Daarna krijg... Ik vond de training Appreciative Inquiry leuk, interessant en leerzaam. De opzet is goed gedaan. Voordat de theorie is behandeld, start je met een nulmeting met feedback van je coach. Daarna krijg je stap voor stap de theorie uitgelegd met tekst en video. En als kers op de taart mag je aan de slag in een ''echt'' gesprek met een live acteur. En daarover krijg je weer feedback van je coach. Doordat er veel herhaling is van de lesstof wordt de essentie van AI heel duidelijk. Ik vind het een goede training om de basis van AI te oefenen.
Als tip: het was op de website niet duidelijk aangegeven dat deze training focust op gesprekken van leidinggevenden met hun medewerkers.

M. Marteros

Geweldige trainer die de juiste feedback geeft om beter effectief te kunnen communiceren. Video's zijn makkelijk op te nemen en de afspraken met de trainer zijn makkelijk in te plannen. De... Geweldige trainer die de juiste feedback geeft om beter effectief te kunnen communiceren. Video's zijn makkelijk op te nemen en de afspraken met de trainer zijn makkelijk in te plannen. De eindopdracht met de acteur is een geweldige afronding.

Francine Siemer-Ankersmit

Douwke communiceert duidelijk, geeft goede voorbeelden en de begeleiding is prettig.
Zij is als persoon down to earth en dat spreekt mij enorm aan. Positief mens. Professioneel, rustig, heeft humor.
Is goed op de inhoud en stelt je op je gemak. Toch altijd spannend zo training.

Jolanda van Sabben

De training gaf duidelijke informatie en had een prettige opbouw. De werkvorm met filmpjes is heel eenvoudig en efficient. De begeleider gaf treffende feedback en kon goed adviseren. De Live Role... De training gaf duidelijke informatie en had een prettige opbouw. De werkvorm met filmpjes is heel eenvoudig en efficient. De begeleider gaf treffende feedback en kon goed adviseren. De Live Role Play was geweldig! Een echte real-life setting wordt goed nagebootst.
Tip: Het is ook fijn om tussentijds feedback te krijgen van andere deelnemers. Dat was nu helaas niet mogelijk.

Ruben Codrington

Voorbeelden waren goed en herkenbaar, geen idee wat beter kan,vond dit duidelijk en goed genoeg. 1 op 1 gesprekken met de begeleider, ervaarde ik ook als een pluspunt, het rollenspel heeft voor meer... Voorbeelden waren goed en herkenbaar, geen idee wat beter kan,vond dit duidelijk en goed genoeg. 1 op 1 gesprekken met de begeleider, ervaarde ik ook als een pluspunt, het rollenspel heeft voor meer begrip gezorgd in andere communicatie, wat mijn doel was om anderen te beter te begrijpen. Ik heb een beter inzicht/beeld gekregen in de communicatie stijlen en het bijbehorende gedrag