Martens

Heldere en compacte theorie, gevolgd door waardevolle praktische oefeningen die worden voorzien van waardevolle feed forward. En mooi dat deze training (maar ook de andere trainingen) goed op... Heldere en compacte theorie, gevolgd door waardevolle praktische oefeningen die worden voorzien van waardevolle feed forward. En mooi dat deze training (maar ook de andere trainingen) goed op afstand gevolgd kan worden, waarbij de techniek prima is geregeld.

Maurice Sonntag

Digitaal eenvoudig en zeer goed opgezette cursus. Goede feedback van de coach. mooie realistische virtuele training video's. opgedeeld in eenvoudig te volgen blokken. Regelmatig live feedback van je... Digitaal eenvoudig en zeer goed opgezette cursus. Goede feedback van de coach. mooie realistische virtuele training video's. opgedeeld in eenvoudig te volgen blokken. Regelmatig live feedback van je coach. Ondersteuning in het gehele traject is perfect

Mireille Hendriks

Ik heb deze cursus als heel prettig ervaren, mede door de goede feedback van Iede Koffeman. Hij wist heel goed de punten te benoemen die bij mij nog aandacht nodig hadden.

Dennis Verhage

Ik vind dat ik heel veel kan leren van de trainers en acteurs en ik vind het heel erg jammer dat NL leert door stopt voordat ik alle trainingen heb kunnen doen. Net als Ib en Peter krijg ik direct... Ik vind dat ik heel veel kan leren van de trainers en acteurs en ik vind het heel erg jammer dat NL leert door stopt voordat ik alle trainingen heb kunnen doen. Net als Ib en Peter krijg ik direct concrete feedback waar ik mijzelf in herken en waar ik dan aan wil werken. Ik hou ervan als mensen Effectief zijn. Daarnaast heb ik Jacqueline net als de andere trainers ervaren als warme persoonlijkheden.

Andreas

Ik was aangenaam verrast door de trainingsopzet met ingesproken video-opnames. Het leuke is dat je kunt blijven oefenen totdat jij vindt dat de opname 'goed genoeg' is. De feedback van de coach kwam... Ik was aangenaam verrast door de trainingsopzet met ingesproken video-opnames. Het leuke is dat je kunt blijven oefenen totdat jij vindt dat de opname 'goed genoeg' is. De feedback van de coach kwam snel. De gesprekken met de coach waren scherp en opbouwend.

de Rooij

Fijne training! Goed dat het materiaal is opgeknipt in verschillende 'modules', op die manier is het mogelijk van tijd tot tijd een stuk te doorlopen. Het rollenspel was goed georganiseerd en een... Fijne training! Goed dat het materiaal is opgeknipt in verschillende 'modules', op die manier is het mogelijk van tijd tot tijd een stuk te doorlopen. Het rollenspel was goed georganiseerd en een mooie afsluiter.

Susan Stokkink

Zeer goede en flexibele opleiding! Goede oefeningen, praktijk gericht, goede positieve feedback. Een leerzame ervaring, ik ga het zeker toepassen 😃
Het rollenspel helpt ook goed om inzicht te...
Het rollenspel helpt ook goed om inzicht te krijgen in hoe de ander het gesprek ervaart. Een aanrader

Nicky Werumeus Buning

Interessant en leuk! Goed om eens stil te staan bij de manier waarop je bepaalde dingen zegt. En dat dit nét op een andere manier zeggen, een hele andere reactie kan uitlokken. De training is wel... Interessant en leuk! Goed om eens stil te staan bij de manier waarop je bepaalde dingen zegt. En dat dit nét op een andere manier zeggen, een hele andere reactie kan uitlokken. De training is wel gericht op de bewustwording, het oefenen en trainen moet je wel zelf echt oppakken. Het rollenspel was erg spannend maar ook leerzaam. Wat ik ook leuk vind is dat ik gewezen ben op mijn 'natuurlijke' beïnvloedingsprincipes; de principes waar ik van nature al goed in ben. Leuke bevestiging!

Rob d'Hondt

Super ervaring, gebruiksvriendelijk systeem, opbouw en begeleiding van trainer. Samenwerking met trainingsacteur prima! Erg leerzame opbouw in de sessies, mooi filmmateriaal als inleiding. Een tip... Super ervaring, gebruiksvriendelijk systeem, opbouw en begeleiding van trainer. Samenwerking met trainingsacteur prima! Erg leerzame opbouw in de sessies, mooi filmmateriaal als inleiding. Een tip zou wat meer theoretische info zijn. Hartelijk dank voor deze mooie ervaring.

Mandy Postma 🎈

Iede is eerlijk, to the point, en kijkt ook verder dan alleen naar de training, hij ziet de hele mens. Geeft feedback die helpt bij de training maar vooral voor mij als mens om weer verder te groeien.