Mayke Dijkman

De trainer Iede Offerman was heel goed. Hij gaf duidelijke feedback.
Het niveau van LSD was veel te laag voor mij. Ik had meer theorie willen hebben.
De oefeningen waren te makkelijk....
De trainer Iede Offerman was heel goed. Hij gaf duidelijke feedback.
De oefeningen waren te makkelijk.
Het zou beter zijn geweest als er eerst een testje was geweest waarin getoetst werd op welk niveau ik was. Nu was het zonde van mijn tijd. Zonde van het geld dat de overheid hier beschikbaar voor stelt.

Karen de Jong

Fijne training die je 'echt' praktische handvaten biedt om je communicatie te verbeteren. Alle stof is direct toe te passen tijdens je werk, maar ook privé. Ik heb kunnen werken aan mijn eigen... Fijne training die je 'echt' praktische handvaten biedt om je communicatie te verbeteren. Alle stof is direct toe te passen tijdens je werk, maar ook privé. Ik heb kunnen werken aan mijn eigen leerdoelen zoals het vermijden van vage taal en concreter leren zijn.

Ik had een hele fijne coach; Henriëtte, die mij met volle enthousiasme door de training heeft geloodst. Zeker een aanrader voor meer zelfvertrouwen tijdens lastige gesprekken of wanneer het heel belangrijk is dat je boodschap duidelijk over komt.

Jans

Goed opgebouwde training, zelf oefenen, in stappen steeds iets nieuws leren in theorie en dan oefenen. Fijn dat er ook feedbackmomenten met een coach zijn. Top dat het online kan en je de... Goed opgebouwde training, zelf oefenen, in stappen steeds iets nieuws leren in theorie en dan oefenen. Fijn dat er ook feedbackmomenten met een coach zijn. Top dat het online kan en je de trainingsonderdelen zelf kunt inplannen en doen.

Gül Büyüksütçü

Leuke training met interessante opdrachten. De begeleiding vanuit mijn coach Jacqueline Rams was goed en heb ik als zeer prettig ervaren. Met haar feedback weet ik waar mijn kracht ligt en hoe ik de... Leuke training met interessante opdrachten. De begeleiding vanuit mijn coach Jacqueline Rams was goed en heb ik als zeer prettig ervaren. Met haar feedback weet ik waar mijn kracht ligt en hoe ik de principes kan inzetten in praktijk.

Tieme Wanders

De training is goed opgezet en helder. Het jezelf filmen is even wennen. Maar als je daaraan gewend bent, is duidelijk dat het een hele goede manier is om een training te doen.

Martijm Scherff

Zeer duidelijke uitleg, goede trainer en acteur om mee te oefenen. Hele nuttige tips gehad, duidelijk waar op te letten en wat te verbeteren en veel inzicht gekregen in wat mijn sterke kanten zijn.

Cecile Nissen

Prettige communicatie en ik heb goede handvatten gekregen. Henriëtte was heel duidelijk en snel in haar feedback. De tools zijn duidelijk en wat fijn is dat je het al naar gelang je agenda kan volgen.

Jackie van Dorresteijn

Verrassend hoe met, zo lijkt het, eenvoudige opdrachten en een paar effectieve korte gesprekken met de trainer, zoveel geleerd kan worden. Veel kennis opgedaan en de live gesprekken met de trainer... Verrassend hoe met, zo lijkt het, eenvoudige opdrachten en een paar effectieve korte gesprekken met de trainer, zoveel geleerd kan worden. Veel kennis opgedaan en de live gesprekken met de trainer maakte het ook heel persoonlijk. Goede feedback en tips ontvangen! Leuke tool ook, om met de video opdrachten te werken. Een erg leuke en zinvolle training al met al!

Wilske Colenbrander

Veel geleerd en fijn om op deze manier te oefenen, merk wel dat de praktijk anders is dan eenmalig een reactie geven op een filmpje er is geen interactie (was alleen tijdens het éxamen').... Veel geleerd en fijn om op deze manier te oefenen, merk wel dat de praktijk anders is dan eenmalig een reactie geven op een filmpje er is geen interactie (was alleen tijdens het éxamen'). terugkoppeling werd positief gebracht waardoor het energie gaf.

Liesbeth Streppel

Daar het om een korte training ging kwamen we snel tot de kern. Dat vond ik prettig. Kreeg goede feedback. Ik werd me bewust gemaakt waar ik al stond hoe ik dat kon verbeteren. Was leerzaam en Iede... Daar het om een korte training ging kwamen we snel tot de kern. Dat vond ik prettig. Kreeg goede feedback. Ik werd me bewust gemaakt waar ik al stond hoe ik dat kon verbeteren. Was leerzaam en Iede is een prettige trainer.