Marcel van der Heijden MSc

Peter Gerritsen was mijn coach in de Faculty of Skills training 'Effectief beïnvloeden volgens Cialdini'. Ik ben erg enthousiast over zowel de training als de coach. Peter geeft uitgebreide nuttige... Peter Gerritsen was mijn coach in de Faculty of Skills training 'Effectief beïnvloeden volgens Cialdini'. Ik ben erg enthousiast over zowel de training als de coach. Peter geeft uitgebreide nuttige constructieve feedback op een positieve en sympathieke manier. Top!

Fleur Prince

Ik vond deze cursus zeer handig om te doen aangezien ik net het bedrijf leven in ga en ik graag mijn vaardigheden wilde verbeteren zodat ik meer open en eerlijk met collegas kan samenwerken.

Christian Groeneveld

Uitstekende training! Wat mij vooral goed bevalt is de afwisseling tussen zelf korte oeffeningen doen opdrachten en daar vervolgens persoonlijke persoonlijke feedback op krijgen. Ook het online... Uitstekende training! Wat mij vooral goed bevalt is de afwisseling tussen zelf korte oeffeningen doen opdrachten en daar vervolgens persoonlijke persoonlijke feedback op krijgen. Ook het online rollenspel met de acteur voelde levensecht en heeft mij geleerd waar ik op kan focussen om beter mijn (communicatie-) doelen te behalen.

Sandra Schoenmakers

De coach was heel goed. Hij kon op basis van de oefeningen heel goed aangeven wat er top was en wat beter kon. Ik heb in korte tijd heel veel geleerd, wat ik direct kon toepassen.

Gül Büyüksütçü

De opzet van de training was goed, de traintool was prettig om mee te werken. De coachcall en rollenspel heb ik als zeer nuttig ervaren. Heb goede feedback ontvangen tijdens de training en ook na de... De opzet van de training was goed, de traintool was prettig om mee te werken. De coachcall en rollenspel heb ik als zeer nuttig ervaren. Heb goede feedback ontvangen tijdens de training en ook na de eindopdracht. De training kan ik zeker aanraden!

Marion Barends

Fijn enthousiast mens. Door haar stapte ik snel over mijn koudwatervrees voor videotraining. Twee keer erg positieve ervaring met haar gehad.
Verder vond ik het erg prettig om bij Faculty of...
Verder vond ik het erg prettig om bij Faculty of Skills trainingen te doen. Bijzonder goed initiatief van NL leert door.

T. Lai

De afsluitgende opdracht was qua opmaak niet goed doorgestuurd.

Dat las niet bepaald prettig zeker als je maar wist dat je 20 minuten de tijd had. De Regels die versprongen.

De...
De afsluitgende opdracht was qua opmaak niet goed doorgestuurd.

De trainers waren wel erg flexibel en gaven goede tips.

Mieke Schoorl

Ik vind het een fijne manier om mijn LSD-vaardigheden te trainen Je kunt de oefeningen meerdere keren doen, jezelf terugzien en zo leren van jezelf. De coach, Douwke, is top, haar feedback prettig,... Ik vind het een fijne manier om mijn LSD-vaardigheden te trainen Je kunt de oefeningen meerdere keren doen, jezelf terugzien en zo leren van jezelf. De coach, Douwke, is top, haar feedback prettig, kundig en simulerend.

de Ploeg

De combinatie online training met persoonlijke begeleiding was prettig. Fijne coach/trainster.De cursus was erg praktijkgericht met oefeningen wat ik fijn vond. Jammer dat de roleplay niet via de... De combinatie online training met persoonlijke begeleiding was prettig. Fijne coach/trainster.De cursus was erg praktijkgericht met oefeningen wat ik fijn vond. Jammer dat de roleplay niet via de smartphone lukte.

Richard Ritmeijer

Zeer waardevolle training die je in allerlei situaties kunt toepassen. Veel dank aan mijn coach, dankzij haar heb ik in korte tijd veel vooruitgang geboekt. Haar feedback was altijd hard op de... Zeer waardevolle training die je in allerlei situaties kunt toepassen. Veel dank aan mijn coach, dankzij haar heb ik in korte tijd veel vooruitgang geboekt. Haar feedback was altijd hard op de inhoud en zacht op de man, zeer waardevol.