Ans R.

Een heel fijne manier om op jouw eigen manier te gaan herkennen waar je kracht zit en hoe dat bij iemand anders overkomt. Fijne begeleiding vanuit Lena en een super fijne opzet van het programma.

Pao Lien Djie

Heldere, goed opgebouwde training. Persoonlijke feedback kundig, opbouwend en prettig. Handig om online oefeningen te kunnen herhalen; dat zou je liefst voor alle oefeningen willen kunnen doen.... Heldere, goed opgebouwde training. Persoonlijke feedback kundig, opbouwend en prettig. Handig om online oefeningen te kunnen herhalen; dat zou je liefst voor alle oefeningen willen kunnen doen. Trainer niet altijd even goed in beeld tijdens geven feedback.
Verder erg aan te raden!

Fleur Hoek

Ik vind Dore een gewelldige coach, die out of the box denkt, met je mee denkt, creatief is.
Een mens met een hart op de juiste plek, vol enthousiasme en bemoediging. Iemand met wie ik onder andere omstandigheden, graag een kopje thee zou drinken.
De training is vrij basic, maar Dore geeft ruimte voor verdieping. Prachtig! En dank je wel

Maas

De inhoud van de training was goed, ik kreeg veel informatie over communicatie en het werd ook op een fijne manier uitgelegd in filmpjes. De trainer is erg kundig en heeft mij goed begeleid en veel... De inhoud van de training was goed, ik kreeg veel informatie over communicatie en het werd ook op een fijne manier uitgelegd in filmpjes. De trainer is erg kundig en heeft mij goed begeleid en veel bruikbare tips gegeven. Door haar manier van coachen heb ik er het meeste uitgehaald. Ook erg prettig dat ik, toen ik het druk had op het werk, de training een paar weken kon laten wat het was en het daarna weer kon oppakken. De backoffice/klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel. Al met al top training waar ik veel van geleerd heb!

Diana van der Werff

Wat een "strakke" training. Goede heldere video's. Daarmee word je goed en speels door de stof meegenomen. Ik heb het getroffen met mijn coach Hettie: scherp, liefdevol, heel opbouwend, relaxed. Ik... Wat een "strakke" training. Goede heldere video's. Daarmee word je goed en speels door de stof meegenomen. Ik heb het getroffen met mijn coach Hettie: scherp, liefdevol, heel opbouwend, relaxed. Ik heb zeker inzichten opgedaan, die zeer goed inzetbaar zijn.

Marloes Braun

Ik wist niet wat ik moest verwachten maar ik was erg vrerast naar hoe goed en duidelijk alles ging. Goede oefeningen en mooie feedback waar ik ook echt wat mee kan. Zekder de tijd en moeite waard!

Henrike Frijlink

Voor mij was het oefenen met filmpjes wel even wennen en soms erg confronterend, maar uiteindelijk werkte het voor mij wel heel goed. De uitleg vond ik steeds heel duidelijk. Iede gaf veel... Voor mij was het oefenen met filmpjes wel even wennen en soms erg confronterend, maar uiteindelijk werkte het voor mij wel heel goed. De uitleg vond ik steeds heel duidelijk. Iede gaf veel positieve, opbouwende kritiek, wat ik heel erg prettig vond.

Ingrid Volbeda

Via Zestor (Tiptrack) deze training gekozen na heel lang nadenken. Want een training met rollenspel is natuurlijk best spannend.
Fijne, ontspannen gesprekken met de trainer. Geeft tips en goede...
Fijne, ontspannen gesprekken met de trainer. Geeft tips en goede feedback.
Voor het rollenspel was ik best zenuwachtig (zenuwachtiger dan voor bijv. mijn vaccinatie), maar uiteindelijk viel het reuze mee. Heb het geleerde goed in de praktijk kunnen brengen.

Gerda Meijerink

Laura is een prettige persoonlijkheid. Ze stimuleert, vraagt door om je leerdoel helder te krijgen. Laura laat je verschillende invalshoeken zien om een aanpak duidelijk te maken zodat je leert... Laura is een prettige persoonlijkheid. Ze stimuleert, vraagt door om je leerdoel helder te krijgen. Laura laat je verschillende invalshoeken zien om een aanpak duidelijk te maken zodat je leert welke aanpak het beste bij jou past en wanneer je wat kunt inzetten. Faculty of Skills geeft prima ondersteuning, is klant- en service gericht. De opzet training paste goed bij me; informatieblok met vervolgens filmpjes waarop je moet reageren en tussendoor feedback van je trainer. En ter afsluiting een rollenspel. Erg fijne leermethode.

Dr Martine Diepenbroek

Deze leuke training is een combinatie van zelfstudie (met online oefeningen), een gesprek met je coach en een rollenspel met je coach en een acteur. Het SMART doelen stellen en denken in duidelijke... Deze leuke training is een combinatie van zelfstudie (met online oefeningen), een gesprek met je coach en een rollenspel met je coach en een acteur. Het SMART doelen stellen en denken in duidelijke oplossingen komt in alle onderdelen naar voren!
Leerzaam en voor mij goed te passen in de praktijk.