Hannie Ontijt

Zeer prettige open trainer. Ik maakte makkelijk contact met hem. Hij gaf mij goede opbouwende feedback en de samenwerking tussen ons in dit traject verliep erg prettig. Iede legde goed uit wat de... Zeer prettige open trainer. Ik maakte makkelijk contact met hem. Hij gaf mij goede opbouwende feedback en de samenwerking tussen ons in dit traject verliep erg prettig. Iede legde goed uit wat de bedoeling was en stelde me op mijn gemak wanneer nodig.

Rob van Zetten

Ik vond het zeker nuttig en bruikbaar. Wel hadden er van mij meerdere live rollenspellen in gemogen. Ook een rollenspel waarin je minder voorbereidt in terecht komt als uitdaging. De tools en de... Ik vond het zeker nuttig en bruikbaar. Wel hadden er van mij meerdere live rollenspellen in gemogen. Ook een rollenspel waarin je minder voorbereidt in terecht komt als uitdaging. De tools en de trainer waren gewoon goed.

Duijckaerts

Mijn coach gaf duidelijke uitleg en aanwijzingen betreffende mijn training Feedback geven en ontvangen. De coachcall aanmelding en de aanmelding voor het online rollenspel liep niet altijd goed,... Mijn coach gaf duidelijke uitleg en aanwijzingen betreffende mijn training Feedback geven en ontvangen. De coachcall aanmelding en de aanmelding voor het online rollenspel liep niet altijd goed, maar door snel optreden van mijn coach werd dit goed verholpen en kon alles toch doorgaan.

Layla Lebesque

Heldere cursus, duidelijke overzichtelijke methodiek. Het voelde soms bijna te simpel, maar het werkt goed en is gemakkelijk zinvol toe te passen. Het klikte meteen goed met mijn coach Sandra die me... Heldere cursus, duidelijke overzichtelijke methodiek. Het voelde soms bijna te simpel, maar het werkt goed en is gemakkelijk zinvol toe te passen. Het klikte meteen goed met mijn coach Sandra die me energiek en duidelijk uitleg gaf over wat er van me verwacht werd. Ik was positief verrast door hoe goed het werkt om je reactie in een filmpje op te nemen, daar op te reflecteren en feedback op te ontvangen. Van de live role play met acteur en coach die meekijkt, heb ik erg genoten, een hele leuke afsluiter!

Noor Peels

Een prettig, vlotte training die handvatten geeft om Appreciative Inquiry toe te passen. Ik kon de training in mijn eigen tijd en tempo doen en toch voldoende oefenen.
Mijn coach, Iede, was...
Mijn coach, Iede, was heel prettig in de omgang en gaf feedback op opbouwende manier.
Als je wilt leren hoe je medewerkers vanuit positiviteit kunt begeleiden dan is dit een ideale training.

Angelique Moes

Erg fijne coach. Prettige gesprekken mee gehad. Goede training om nog even wat puntjes op de i te zetten. Duidelijke stappen en gerichte, goede feedback. Al met al zeer tevreden.

jeroen fischer

Leerzaam en leuk om te doen. Combinatie van zelf oefenen en oefenen met coach en acteur is fijn . Ook makkelijk dat je de training thuis kan volgen via je digitale leeromgeving

Marieke van den berg

Fijne sfeer, je krijgt heldere feed back. Als persoon is hilde een fijne trainer. Het systeem werkt erg plezierig met aan melden van calls en afspraken.
Training is overzichtelijk en duid...
Training is overzichtelijk en duid elijk.

Marina van Nimwegen

Ik vind Hilde erg zorgvuldig, ze luistert goed naar wat je zegt, en past dit ook toe in de coaching. Ze zorgt ervoor dat de cursist zich veilig voelt om fouten te maken. Die zijn er om van te leren

GERDA koster broekstra

Ik vond het erg leerzaam om toch in stappen je doelen stellen. zo heb je meer structuur in het organiseren .
En het inleven en het oefenen hoe je, jezelf kan promoten