Lassche

Ik vond de trainer goed voorbereid en goede tips geven. Het oefenen met een acteur is heel nuttig! Nog niet zo gemakkelijk om SMART te zijn, maar deze training helpt.

Marije Kaspers

Handige en overzichtelijke leeromgeving. De onderwerpen worden duidelijk uitgelegd en de oefeningen zijn leuk om te doen. Fijne feedback van de trainer en goede tips over wat beter kon. De... Handige en overzichtelijke leeromgeving. De onderwerpen worden duidelijk uitgelegd en de oefeningen zijn leuk om te doen. Fijne feedback van de trainer en goede tips over wat beter kon. De afsluiting met het rollenspel met de acteur was een leuke ervaring en fijn om het geleerd in de praktijk te brengen.

Lieuwe Oost

De training SMART samenwerken / SMART afspraken maken was volledig online. Oefeningen werden na toelichting en tips online gemaakt en beoordeeld door een coach. In mijn geval Hilde Ponger. Daarna... De training SMART samenwerken / SMART afspraken maken was volledig online. Oefeningen werden na toelichting en tips online gemaakt en beoordeeld door een coach. In mijn geval Hilde Ponger. Daarna was er een coachgesprek. De training is afgesloten met een rollenspel en daarbij ook weer een beoordeling door de coach en een afsluitend coachgesprek. Ik heb van mijn coach Hilde Ponger goede feedback gehad en ben daar dankbaar voor. Ik kan de training aanbevelen.

Menana Benhammou

Niet voldoende advies of hulp. Geen persoonlijke begeleiding. Ben hier niet mee geholpen. Het is te zakelijk. Alles gaat via de applicatie. Er zijn maar 2 gesprekken en maar 1 training

Kalloe

Henriette gaf mij goede tips en altijd goed positieve feedback. De begeleiding was top! Een erg warm en vriendelijk persoon! Inhoud van de training was goed, met duidlelijke uitleg en voorbereiding.

Jacqueline Leemkuil

De combinatie van online lessen met persoonlijke coach calls en persoonlijke feedback op het 'huiswerk' heb ik als zeer prettig ervaren.
De feedback die ik kreeg was zeer concreet, waardoor ik...
De feedback die ik kreeg was zeer concreet, waardoor ik hier direct mee aan de slag kon.

Michel Hoogerland

Leuke ervaring. Een zeer vriendelijke Lena. Leuk contact. Gaf goede leerzame feedback.Kan het nu in de praktijk meenemen. Met vriendelijke groet, Michel Hoogerland vanuit het zonnige Middelburg in... Leuke ervaring. Een zeer vriendelijke Lena. Leuk contact. Gaf goede leerzame feedback.Kan het nu in de praktijk meenemen. Met vriendelijke groet, Michel Hoogerland vanuit het zonnige Middelburg in Zeeland. Ciao !

Chantal Jacobs

IK heb de begeleiding van mijn coach als zeer prettig ervaren. Het was zeer motiverend om te horen dat ik deze training begon met al wat kennis over communiceren. De manier van trainen (dmv online... IK heb de begeleiding van mijn coach als zeer prettig ervaren. Het was zeer motiverend om te horen dat ik deze training begon met al wat kennis over communiceren. De manier van trainen (dmv online rollen spellen) vond ik zelf een hele fijne manier. Ik moest wel even uit mijn comfortzone stappen, maar ik denk juist dat dat voor mij erg goed is geweest.

Tillaar

Het was heel erg nuttig om door middel van filmpjes inzicht te krijgen in je kwaliteiten. Vervolgens kreeg ik goede tips om mijn prestaties te verbeteren. Verder had ik een erg inspirerende coach!

hoek

Ik vond dat Sandra keurig afliep wat de bedoeling en leerdoel van de training was en is. Een aardige rustig sprekende vrouw zo komt Sandra op mij over.
Tip: Ik vind het ook fijn dat je kijkt...
Tip: Ik vind het ook fijn dat je kijkt naar wat er verder nog goed gaat of niet goed gaat en niet persé van belang is voor Appreciative Inquiry maar waar de 'leerling' misschien wel wat aan heeft en zich bewust van mag zijn. Dat vond ik erg aangenaam bij de andere training die ik volgde bij jullie, waarin de coach dat wel deed. Het mag voor mij wat minder oppervlakkig, wat verder prima op niveau is. Dus ik vraag wat meer dan waar je in principe heel goed aan voldoet en wat gevraagd wordt.
Dank voor jouw coaching en Succes met je verdere carriere, vriendelijke groet
verder vond ik dit de minst verdiepende training, maar hij voldoet aan alle basisvoorwaarden om kennis te maken met Appreciative Inquiry. Om er echt mee aan de slag te gaan, is mijns inziens meer informatie en scholing, en vooral oefening nodig. verder ontzettend leuk gebracht met video's en interactie, ik vind dat je meer eruit kan halen en mag vragen van je 'leerlingen' bij deze manier van lesgeven!