Michiels Dominique

Iets langere wachttijd dan gezegd maar komt misschien door corona

Bols Ilse

Zeer tevreden met het product! Voldoet volledig zoals beschreven op de site.
Zeer tevreden met het product! Voldoet volledig zoals beschreven op de site.
Snelle levering en uitstekende service na verkoop. (Bij mijn bestelling zat er een onderdeel verkeerd bij, dit is onmiddellijk achterna gestuurd zonder bijkomende kosten) TOP!!!

Inge Stas

Mooie producten en prima klantendienst. Eén van onze leggers was niet recht, ik heb probleem omschreven en foto toegevoegd en er werd een nieuwe legger toegestuurd. Heel fijne oplossing. Wij zijn... Mooie producten en prima klantendienst. Eén van onze leggers was niet recht, ik heb probleem omschreven en foto toegevoegd en er werd een nieuwe legger toegestuurd. Heel fijne oplossing. Wij zijn een tevreden klant!

Fien Courtens

Heel goede levering en ook dienst na verkoop. Een rekje was wat scheef gelast en de dag erna had ik al een andere thuis geleverd! Hartelijk dank daarvoor!

Karin

Product zoals beloofd. Vlotte levering.

Valerie Thomas

Heel mooi en kwalitatieve producten.
Zeer goed verpakt zodat schade niet mogelijk wordt tijdens transport e.d.
Ik raad Webdesign aan!
Ik bestel hier nog zeker!

Douwe

Mooie foto’s op de website, selectie systeem voor opties kan handiger, maar uiteindelijk hee blij met verzending en product.

Van Camp Kristin

Tot nu toe alles ok! We vinden het mooi, maar hebben het nog niet geïnstalleerd.