Gebruiksvriendelijke website en snelle correcte levering

Super service en snelle levering!

Henk

Snelle levering. Goed verpakt. Mooi product.

Gerard van de Camp

Snelle verzending; bestelde produkten degelijk en goed ingepakt (tegen beschadigingen tijdens vervoer)

ML

Snelle reactie, vriendelijk en ze denken goed mee. Heel fijn. Ook zijn de producten van goede kwaliteit.
Ik was ook bij xenos en leen bakker geweest voor een wandrek maar ik vond de kwaliteit echt niet goed genoeg (scheve draden en niet altijd met ophangogen) en dat zie je dan ook wel in de prijs. Maar zo'n rek hangt toch altijd in het zicht dus ging ik op zoek naar betere kwaliteit. Wiredesign had zeker genoeg keuze voor mij. Ook zijn de accessoires en het aantal keuzeopties hierin een fantastische toevoeging, zeker de afstandhouders. Verder is de bezorging makkelijk om te zetten naar een bezorging bij een pakketpunt.
Tip voor wiredesign: als je googled op wandrek of kaartenrek oid vind je al een hele hoop opties met een prijs erbij, waaronder ook die van jullie. Bij jullie zitten er standaard accessoires bij en bij andere bedrijven niet, dus de prijsvergelijking van Google lijkt niet helemaal eerlijk. Wellicht is hier iets om te bedenken.
Ik ga het rek straks ophangen dus ik ben benieuwd maar nu al helemaal fan van dit bedrijf en het wandrek.

Saskia

Goed en snel geleverd. Via mail aantal keer contact gezocht over de wensen en ging ook snel en goed.

Maaike

Super mooi product. Heel netjes verpakt en snel geleverd. Erg blij mee. Ook de accessoires en het ophangsysteem zijn top!

Trudy

Duidelijk en fijne site. Snelle service.

Debauve

Prima verlopen

Particulier

Ik ben tevreden over de bestelling en het product