Noortje

Mooi product, snelle levering

Sikander

Goede ervaring. Duidelijkheid over de levering en het wandrek was zeer goed verpakt. Helaas zat er wel een kleine buiging in een van de zijkanten.

Eline

Een goede ervaring. Snellere service en goed ingepakt!

Verkerk

Super snelle levering en het product voldoet aan alle verwachtingen eigenlijk nog mooier dan verwacht super blij mee

Susan Ijzermans

Heel goed!

Emma

Duidelijke uitleg op de website over de verschillende mogelijkheden en extra accessoires.
Snelle betaling en communicatie over betaling/levering etc.
Levertijd iets langer dan verwacht,...
Snelle betaling en communicatie over betaling/levering etc.
Levertijd iets langer dan verwacht, maar uiteindelijk toch nog altijd snel.

EL

Snelle levering, mooi product

Marlous

Zeer goede informatie op de site, talloze mogelijkheden tot uitbreiding van bestelling. Goede service en snelle levering. Ook toen een van de producten kapot bleek bij aankomst; de dag erna hadden... Zeer goede informatie op de site, talloze mogelijkheden tot uitbreiding van bestelling. Goede service en snelle levering. Ook toen een van de producten kapot bleek bij aankomst; de dag erna hadden we een nieuw mandje!! Fantastische service!

Annelies

Heel blij ben ik met dit mooie en handige rek voor in mijn werkkamer . Het werd netjes op tijd geleverd zodat ik het meteen op kon hangen.