Eveline

Heel tevreden over de woningontruiming na verhuizing naar kleinere woning. Zeer professionele werkwijze en vriendelijke benadering. Zou dit bedrijf zo weer inschakelen en aan iedereen aanraden.

Verbeterpunten of tips ?

Nee geen tips voor verbetering want heel tevreden

Beste mevrouw,
Dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u ons zou aanbevelen bij anderen.
Dit zijn voor ons de beste reviews.

A. Koenzen

Naar aanleiding van de goede reviews heb ik dit bedrijf gekozen om de woning + berging van mijn overleden moeder te ontruimen, schoon te maken en opleverklaar te maken. Ik heb er geen moment spijt... Naar aanleiding van de goede reviews heb ik dit bedrijf gekozen om de woning + berging van mijn overleden moeder te ontruimen, schoon te maken en opleverklaar te maken. Ik heb er geen moment spijt van gehad, dit bedrijf ontzorgd echt. Ook heeft het team de spullen, zoals de wasmachine en droger, die ik wilde behouden keurig bij mij thuis (in een andere woonplaats) afgeleverd. Ze hebben ook gelijk mijn oude wasmachine en droger meegenomen. Alles verliep precies zoals van tevoren was afgesproken. Kortom, ik ben dik tevreden en geef een dikke 10 aan het hele team.

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat wij u zodanig ontzorgd hebben.

J. Raven

Ik schrijf niet graag reviews, maar na twee keer uitstekend te zijn geholpen door Woningontruiming-regionaal wil ik dat toch vertellen. Bij de eerste ontruiming moesten we zelf nog aan de luxe... Ik schrijf niet graag reviews, maar na twee keer uitstekend te zijn geholpen door Woningontruiming-regionaal wil ik dat toch vertellen. Bij de eerste ontruiming moesten we zelf nog aan de luxe wennen. We hadden zelf al de nodige spullen naar de kringloop gebracht, maar dat bleek achteraf volledig overbodig. Woningontruiming-regionaal scheidt alle spullen naar de beschikbare stromen. Zelfs voor matrassen wordt vaak nog een goede bestemming gevonden. Privacygevoelige informatie wordt versnipperd. Bij de tweede ontruiming hebben we echt alles aan Woningontruiming-regionaal overgelaten. We hebben alleen met de projectleider van Woningontruiming-regionaal de specifieke zaken doorgenomen. We hebben Woningontruiming-regionaal gemachtigd en zij hebben verder alle gesprekken met woningbouwvereniging Portaal gevoerd. Dit resulteerde in een opleveringsrapport van Portaal, waarin alles is goedgekeurd en er geen extra kosten zijn. Portaal zelf biedt ook ontruiming van het pand aan. Hoe het dan met de scheiding naar stromen zit, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat de prijs, die Portaal vroeg 25 procent hoger lag.

Niet echt.

J. Moonen

Uitstekend werk geleverd in korte tijd. Prima contact met directie en medewerkers voor en tijdens de uitvoering van de werkzaamheden. Gelukkig dat dit bedrijf bestaat. Het voorzag wat mij betreft in... Uitstekend werk geleverd in korte tijd. Prima contact met directie en medewerkers voor en tijdens de uitvoering van de werkzaamheden. Gelukkig dat dit bedrijf bestaat. Het voorzag wat mij betreft in een urgente behoefte.

Geen verbeterpunten.

S.R. Schadé - Fransen

Vandaag is door uw bedrijf een woning ontruimd en schoongemaakt opgeleverd.
Een heel plezierige ploeg mensen is aan het werk geweest: goed gewerkt, deskundig en plezierig in de communicatie Vandaag is door uw bedrijf een woning ontruimd en schoongemaakt opgeleverd.

n.v.t.

Klein Schiphorst

Heel professioneel en zorgvuldig. Geweldig zo snel als de woning leeg was geruimd. Elk contact is vriendelijk en professioneel geweest.

Verbeterpunten of tips ?

ik heb geen tips, het was allemaal naar wens

C Vos

Na het overlijden van mijn zus kwam er veel op mij af, daar ik verweg woon zo'n 140 km naar het zuiden dacht ik hoe haal je het huis leeg. Tijdens het bespreken van de uitvaart zag ik een a4 zitten... Na het overlijden van mijn zus kwam er veel op mij af, daar ik verweg woon zo'n 140 km naar het zuiden dacht ik hoe haal je het huis leeg. Tijdens het bespreken van de uitvaart zag ik een a4 zitten met de gegevens van de Woningontruiming C.V.S, hier mee een afspraak gemaakt en op locatie afgesproken, je wordt gelijk goed geholpen door deze mensen en zij nemen alle zorg uithanden. Ook hebben zij met de verhuurder de woning opgeleverd, na het overlijden van mijn zus ben ik niet meer naar Alkmaar te hoeven gaan. Na de oplevering de zelfde dag was er een mail en de factuur waar ik om gevraagd had zodat ik dit moeilijke hoofdstuk kon afsluiten. Wij vinden C.V.S een top bedrijf en komt alle afspraken na, wij zijn blij dat het zo gegaan en zo een grote zorg minder hebben. Groedjes van Cees Vos.

Willem

Dit bedrijf levert prima werk en komt de afspraken die zijn gemaakt goed na. We zijn dan ook zeer tevreden.

Ga gewoon zo door.

Geachte heer Wiebing,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

Wijnands

Zeer tevreden,alles voor ons geregeld en keurig gedaan,complimenten,wij er geen omkijken aan

totaal niet

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u geen omkijken meer had naar het hele proces rondom de woningontruiming. We zullen de complimenten delen onder ons personeel!

Woningontruiming

Mark van den Honert.
Woningontruiming Westervoort

Zeer klantvriendelijk.
Goede communicatie.
Woning was keurig opgeleverd.

Geachte meneer/mevrouw,
Dank voor uw review. Wij zullen de complimenten delen met Mark van den Honert!