Levering

Sisow B.V.

Goed, eenvoudig en vakkundig

Op een gemakkelijke manier management te ontzorgen door een compleet scala van artikelen te bieden.

SKBA

Wij bestellen al jaren, naar volle tevredenheid, onze kerstpakketten via X-masgiftsonline. Op deze manier kunnen we zelf het hele pakket naar onze eigen wens samenstellen. Ook onze werknemers zijn... Wij bestellen al jaren, naar volle tevredenheid, onze kerstpakketten via X-masgiftsonline. Op deze manier kunnen we zelf het hele pakket naar onze eigen wens samenstellen. Ook onze werknemers zijn erg tevreden.

- Zelf kunnen samenstellen van een pakket uit de vele producten op de website
- Snelle en goede behandeling van vragen
- Juiste levering van de pakketten

Meerwaarde zou zijn wanneer het zoeken in de vele producten makkelijker en overzichtelijker zou kunnen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam met uitzoeken van de juiste kerstpakketten.

meedenkend en vriendelijk

???

Nicolette van Groen, SWOV

Goede en leuke reacties van de medewerkers. Ondanks dat we dit al enkele jaren doen, willen mensen liever geen ander type pakket.

Veel keus (soms te veel)

Het is goed om aan te geven dat een product uitverkocht kan worden. ik heb persoonlijk ervaren dat ik iets wou en toen ik 2 weken later ging bestellen, was het niet meer te kiezen. Dus moest ik een... Het is goed om aan te geven dat een product uitverkocht kan worden. ik heb persoonlijk ervaren dat ik iets wou en toen ik 2 weken later ging bestellen, was het niet meer te kiezen. Dus moest ik een andere variant kiezen.

SKOEM

De afgelopen 2 jaar gebruik gemaakt van de diensten van X-masgiftonline en zeer tevreden. Zowel over het puntensysteem als over de thema-pakketten.

diversiteit aan producten en mogelijkheden

diversiteit aan producten en mogelijkheden
prettige communicatie, met in ons geval Claudia
klantvriendelijk en behulpzaam
goede en snelle service/levering

Toen bleek dat er tijdens het vervoer 2 dozen flink beschadigd waren werden direct de beschadigde artikelen en nieuwe dozen na geleverd.

website mag iets overzichtelijker

Goede samenwerking

Accuraat en flexibel

Het systeem dingen voor laten stellen als jezelf pakket samenstelt. Bijvoorbeeld als je dipstokjes kiest, dat je dan onderin het scherm voorbeelden krijgt om er goed mee te combineren (dipsaus).

Reos

Ik heb al twee jaar de kerstpakketten via de site gedaan. Het eerste jaar een bon onder de kerstboom en de keuze erna en het tweede jaar het gekozen cadeau onder de boom.

Veel keuze in producten, voor ieder wat wils.

Dat de inzage functie voor de organisator tot aan daadwerkelijke levering open blijft. Ik heb hier nu een paar keer voor moeten mailen, het werd wel meteen opgelost maar het scheelt als dit gewoon... Dat de inzage functie voor de organisator tot aan daadwerkelijke levering open blijft. Ik heb hier nu een paar keer voor moeten mailen, het werd wel meteen opgelost maar het scheelt als dit gewoon beschikbaar blijft.

Handig om ook zelf je pakket samen te kunnen stellen, als bedrijf.
Zo konden wij de pakketten beter afstemmen op de medewerkers.

Dat het mogelijk is om 2 producten te wijzigen ivm man/vrouw pakket

Sommige artikelen toch best aan de prijs, waardoor je een relatief klein pakket krijgt, wanneer je iets functioneels met versnaperingen wilt combineren.

stichting sport&zaken

We doen dit nu al meerdere jaren, en het bevalt erg goed. Dit jaar was 1 artikel verwisseld en dit werd ter plaatse omgeruild, erg goede service daarin. Ruime keuze ook.

Ruime keuze, goede service.

Wel veel verpakking (grote dozen voor kleine items). Maar denk dat jullie gebruik maken van recycling?

Susanne Laurs SHoKo

Fijn om zelf uit te kiezen wat je wil.

Erg veel keus!